اعزام 200 دانش‌آموز دختر به اردوی راهیان‌نور

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن از اعزام 200 دانش‌آموز به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۸۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سیداصغر موسوی با اشاره به اینکه راهیان نور بستری برای آشنایی دانش آموزان با شجاعت و عظمت رزمندگان و آئینه تمام‌نمای قامت استوار 8 سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: این اردو، یک حرکت فرهنگی جریان‌ساز و منشأ خیر و برکات بسیار بوده است که موجب آشنایی نسل جدید از رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان می‌شود.

 
وی با بیان اینکه دومین کاروان اردوی راهیان نور با حضور  200 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بن به مناطق عملیاتی جنوب غرب اعزام شده‌اند عنوان داشت: این دانش‌آموزان در قالب چهار دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام  شدند.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این اردو دانش‌آموزان عزیز از یادمان شهدای کربلای ۵و۴، اروندکنار، فتح المبین و معراج الشهدا بازدید خواهند کرد.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است اضافه کرد: اردوهای راهیان نورظرفیت خوبی برای انتقال رشادت ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان ونوجوان کشوراست.

موسوی  بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور جوانان و نوجوانان را در برابر توطئه های دشمنان و جنگ نرم بیمه می کند.
ارسال نظرات