کد خبر: ۸۹۵۰۶۲۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
 

 

با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بیش پروژه های عمرانی سپاه ناحیه رودان در بخش های مختلف به مناسبت هفته بسیج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ،ابراهیم حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه رودان و جمعی از مسئولین محلی بیش از ۲۰ پروژه عمرانی در بخش های جغین،مرکزی و رودخانه رودان به بهره برداری رسید.

سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز ضمن گرامیداشت هفته بسیج  گفت: در سطح استان بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج انجام خواهد شد که مهمترین آن می توان به بهره برداری از پروژه های عمرانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حوزه های مختلف از جمله محرومیت زدایی ،ساخت و تجهیز پایگاه های مقاومت اشاره کرد.

وی افزود: در همین راستا امروز در شهرستان رودان برای بهره برداری از پروژه های عمرانی این شهرستان در حوزه محرومیت زدایی و ساخت و تجهیز حوزه ها و پایگاه های مقاومت هستیم واین پروژه های شامل ساختمان حوزه صاحب الزمان رودخانه بر،۱۷ پایگاه مقاومت دو مسجد و یک خانه عالم می باشد که به همت بسیج سازندگی و با کمک های مردمی و گروه های جهادی به اتمام رسیده و امروز به بهره بردای می رسند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد :اعتباری که در مجموع برای این پروژه های در شهرستان رودان هزینه شده است بالغ بر ۴ میلیارد ریال می باشد و بخشی از هزینه های دیگر به صورت خودجوش با کمک های مردمی و همت بسیجیان جهادگر تامین شده که یکی از اقدامات مهم در راستای محرومیت زدایی است.

ارسال نظرات