سپاه حضرت عباس(ع) با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۳۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن این بیانیه به این شرح است:

فرا رسیدن هفته بسیج یاد آور یکی از رخداد های شگرف و مبارکی است که با فرمان معمار و بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد.

بی تردید تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات انقلاب اسلامی و اقدامی تاریخی برای پاسخ به نیازهای حیاتی کشور و بلکه امت اسلامی به شمار می رود.

ظهور تفکر و فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد علوی و عاشورایی بسیجیان بود که نقش افرینی های سترگ بزرگ آن در شکستن امواج طوفان های فتنه های و توطعه های مختلف نظام پلید سلطه صهیونیسم و جنگ تحمیلی ، متبلور است.

نگاه منصفانه و به دور از حب و بغض موید این حقیقت است که "بسیج " با تمسک به ولایت فقیه و به مدد بصیرت برای ایفای نقش های مثبت برای خدمت به مردم و یاری بخشی در هنگامه ی سخت بلا های طبیعی و زدودن غبار محرومیت از صفحه زندگی شرافت مندانه آنان بوده است.

با گذشت حدو سه دهه از آخرین پیام امام راحل (ره) به مناسبت هفته بسیج و نگاه حکیمانه ایشان که "بسیج" تنها منحصر به ایران اسلامی نیست و در فراسوی مرزهای ایران نیز جاری می باشد .
امروز به فضل الهی ثمره این شجره طیبه ، نه تنها در ایران اسلامی، بلکه در میان سایر کشور ها وملت ها به چشم می خورد.

ملت های مستضعف همچون عراق و سوریه ، با الگو گیری از بسیج مستضعفین ایران اسلامی ، اقدام به تشکیل نیرو های حشدالشعبی و بسیج مردمی نموده وبا مقابله با تروریست های تکفیری ، کمر آمریکا و عربستان را در منطقه شکستند.

این واقعیت ، همان صدور انقلاب به دنیا می باشد که از آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی بود. ضمن گرامی داشت یاد وخاطره تمامی شهیدان استان و ارج نهادن به ایثار و فداکاری های همه بسیجیان جان بر کف با حضور خود در همه صحنه های انقلاب باعث رشد و تقویت این شجره طیبه شده اند ، هفته بسیج امسال را که با شعار" بسیج، مظهر مردم سالاری دینی" را به همه آحاد بسیج ودل سوزان انقلاب اسلامی تبریک عرض می نمایم بار دیگر با تجدید عهد با رهبر و مولای خود ، ولی امر مسلمین جهان ، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مقابله با تهدیدات نرم دشمنان قسم خورده ، اجرای تدابیر سیاست های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و... مقام معظم رهبری ، کمک به آبادانی مناطق محروم ، انجام کار های فرهنگی و تبلیغی و ... را جزو وظایف خود می داند.

 

روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) و اقشار مختلف بسیج

ارسال نظرات