بسیج، پارادایم چند منظوره است یکی از رازهای موفقیت بسیج و مهمترین آن ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۳۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، سپاه عشایر فارس به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

 

امروز تاریخ، بیانگر وقایع و اتفاقاتی است که می تواند تکرار شود و به جرات می توان گفت که می شود از این وقایع درس هایی آموخت و تجربه هایی کسب کرد.

 

وقتی تاریخ را ورق می زنیم و مورد مداقه قرار می دهیم، فعالیت بسیج و بسیجیان را در برهه ای از تاریخ این گونه شاهدیم که در ۸ سال جنگ تحمیلی از سوی کشورهای سلطه گر و مواجب بگیر که در صدد حذف اسلام بودند چگونه محکم ایستادند و از اسلام و نظام اسلامی دفاع کردند.

 

بسیج، پارادایم چند منظوره است یکی از رازهای موفقیت بسیج و مهمترین آن ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه است که امروز شاهد موفقیت های بسیج در عرصه ها  و حوزه های مختلف علمی، فناوری، پزشکی، نانو تکنولوژی، سلول های بنیادی و هوافضا هستیم.

 

بسیج و بسیجیان در هر عرصه ای که ورود کردند به حمد الهی امتحان خود را به خوبی پس دادند و امروز نیز شاهد کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم زلزله زده کرمانشاه هستیم که خوشبختانه سبیجیان سپاه عشایر فارس نیز به همراه آحاد جامعه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب بسته های حمایتی به مردم زلزله زده کرمانشاه فرستادند.

 

آنچه امروز مهم است حفظ فرهنگ بسیج و اعتلای آن و انتقال این فرهنگ عظیم به نسل های آینده است که اگر کشور در شرایط بحران قرار گیرد این بسیج و بسیجیان اند که می توانند با مدیریت بحران، کشور را از هر گزندی محفوظ نگه دارند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات