در نشست معنوی و اخلاقی در حوزه فاطمه الزهرا(س) ابرکوه مطرح شد:

مهمترین ویژگی یک بسیجی داشتن بصیرت است/ یک بسیجی واقعی باید اوصاف عبدالرحمن داشته باشد

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج پنجمین نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی بانوان بسیجی ابرکوه با محوریت استکبارستیزی در حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۶۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، پنجمین نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی شعبه نمایندگی ولی‌فقیه در حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) با حضور دهقان پور مربی عقیدتی سیاسی حوزه، فرماندهان پایگاه‌ها و جمعی از بانوان بسیجی برگزار شد.
طی این نشست دهقان پور ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و شرح کوتاهی از لیله المبیت به بیان مباحثی حول محور استکبارستیزی از جمله برجام و اعتماد نکردن به آمریکا مطرح شد.
این مربی عقیدتی سیاسی ضمن گرامیداشت هفته بسیج به بیان ویژگی‌های شاخص بسیجیان پرداخت و یکی از مهم‌ترین این شاخصه‌ها را داشتن بصیرت عنوان کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله)، بسیجی سیاسی است اما سیاست زده نیست.
وی در ادامه آیات پایانی سوره فرقان را تفسیر و اوصاف عبدالرحمن را بیان کرد و خاطرنشان کرد: یک بسیجی واقعی باید اوصاف عبدالرحمن را داشته باشد.
در انتهای این نشست بانوان بسیجی با تلاوت آیه شریفه «امن یجیب» برای بهبودی حجت‌الاسلام سالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج که به علت بیماری در بیمارستان بستری است، دعا کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار