در دیدار با امام جمعه اهل سنت راسک عنوان شد؛

وحدت اقوام و مذاهب در ایران بی نظیر است/مردم باید شکرگذار نعمت های انقلاب باشند+تصاویر

امام جمعه اهل سنت راسک گفت: اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور بی نظیر بوده و تمامی اقشار کشور برای داشتن چنین نعمت بزرگی باید شکر گذار خدا باشند
کد خبر: ۸۹۵۰۷۲۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج از سرباز، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای افزایش وحدت و مودت مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان با حضور در پایگاه مقاومت بسیج طلاب در حوزه علمیه قاسمی راسک با امام جمعه اهل سنت راسک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام طهرانی زاده حفظ وحدت را لازمه امنیت و گسترش فعالیت‌های اقتصادی در منطقه دانست و اظهار داشت: نباید اجازه دهیم دشمن با ایجاد اختلاف بین مسلمانان به اهداف شوم خود دست پیدا کرده و به ملت‌های مسلمان از این راه آسیب برسانند.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب به وحدت نه به عنوان یک تاکتیک و سیاست بلکه به عنوان یک اعتقادی و ایمان نگاه شده است، افزود: وحدت شیعه و سنی در ایران یک اعتقاد قلبی و دینی است به گونه‌ای که میتوان ایران را بهترین الگو برای وحدت میان همه اقوام و مذاهب دانست.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی، پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و قدم گذاشتن در راه شهدا را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، اما همچون همیشه با وحدت شیعه و سنی، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه، توطئه‌های استکبار جهانی و شیطان بزرگ، نقش بر آب خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه، تصریح کرد: بسیج همواره با حضور به موقع و پررنگ خود در بحران‌های گوناگون در سال‌های پس از انقلاب توانسته است تا علاوه بر حفظ امنیت کشور به آبادانی و رشد اقتصادی ایران اسلامی کمک شایانی کند.



مردم شکر گذار نعمت‌های انقلاب هستند

مولوی فتحی محمد نقشبندی نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج، بیان کرد: بسیج یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است که سراسر نور و نجات بوده و همواره برای کمک به همه اقشار کشور آماده می‌باشد.

وی افزود: بسیج خود نمونه‌ای از وحدت اقشار مختلف مردم و مذاهب اسلامی است به گونه‌ای که از هر قوم و مذهبی در این نیروی مردمی حضور داشته و همه دوش به دوش هم برای هدفی واحد تلاش میکنند.

امام جمعه اهل سنت راسک با تقدیر از خدمات نظام در بلوچستان و شهرستان سرباز، اذعان داشت: اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه بی نظیر بوده که نشان دهنده لطف الهی است چراکه اگر امروزه شاهد گسترش مدارس دینی اهل سنت و و امکانات رفاهی بیشماری در استان سیستان و بلوچستان هستیم همه بخاطر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عدم وجود تبعیض در این کشور اسلامی است که لازم است تمامی اقشار کشور برای داشتن چنین نعمتی شکر گذار خدا باشند.
ارسال نظرات