خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی:

برگزاری کلاس های آموزش خانواده برای 23 هزار مددجوی آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: بیش از 23 هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری در کلاسهای آموزش خانواده شرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۵۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی با اشاره به اینکه آموزش رفتارهای معنوی و مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها با استفاده از هشت روش آموزشی از مهم‌ترین موضوعات دوره‌های آموزش خانواده است، افزود: در شش‌ماهه نخست امسال برای برگزاری 323 دوره آموزشی توسط این نهاد 264 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه خدمات مشاوره‌ای، تحصیلی، شغلی و خانوادگی به‌صورت فردی و گروهی به مددجویان انجام می‌شود، بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی باهدف تقویت سبک زندگی اسلامی، ترغیب مددجویان و فرزندان آنان به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانوارهای تحت حمایت توسط کمیته امداد استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

زمانی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اساسی این نهاد برای توانمندی مددجویان ارائه آموزش‌های فردی و گروهی است، گفت: چنین کارگاه‌هایی با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود تا سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت ارتقا یابد.

وی بیان کرد: مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، پیشگیری از مصرف مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی، بهداشت فردی و اقتصاد خانواده ازجمله مطالبی است که در کارگاه‌های آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها