استاندار زنجان:

لزوم پرداخت تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی

باید تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق، نوسازی و تجهیز واحدهای تولیدی پرداخت شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ های عامل استان، گفت: روند پرداخت تسهیلات مقاوم سازی بافت روستایی استان توسط بانک‌ ها، باید تسهیل شود.

اسداله درویش امیری افزود: باید مدیریت مطلوبی در بانک های استان به منظور کمک به افزایش ضریب مقاوم سازی بافت روستایی استان صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: بدنه کارشناسی بانک های عامل استان، باید با رویکرد حمایتی از مناطق روستایی در زمینه اخذ تضامین تعریف شده در قانون، اقدام نمایند.

استاندار زنجان تصریح کرد:باید از مقاوم سازی بافت روستایی در استان حمایت جدی شود چرا که حمایت از این بخش موجب پیشگیری از بروز آسیب و خطرهای احتمالی خواهد بود که در این زمینه باید با ارائه راهکارهای عملیاتی و تعامل بین مدیران استانی، نسبت به تحقق اهداف تعیین شده اقدام کرد.

اسداله درویش امیری گفت: باید تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق، نوسازی و تجهیز واحدهای تولیدی پرداخت شود و  ضروری است در این راستا، مدیران استانی با متولیان پرداخت تسهیلات در مرکز به منظور افزایش اختیارات استان در پرداخت تسهیلات از 3 میلیارد تومان به 5 میلیارد تومان اقدام کنند و تلاش لازم برای افزایش اختیارات استان جهت کاهش مشکلات در این بخش، صورت گیرد.

وی افزود: مدیران بانکی استان باید به تعهدات پیش بینی شده استان برای پرداخت تسهیلات طرح رونق، بهسازی و نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی، توجه لازم را داشته و به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید مراقبت دو چندانی از سرمایه مردم صورت گیرد اظهار داشت: متاسفانه عملکرد نا مناسب برخی موسسات مالی، موجب وارد شدن آسیب به سرمایه مردم شده و به همین منظور باید حمایت جدی از سرمایه مردم در بانک ها صورت گیرد.

اسداله درویش امیری گفت: مردم باید بدانند سرمایه آنها در بانک های دولتی برای رونق تولید، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در جامعه بکارگیری می شود و امنیت سرمایه مردم در این بانک ها نسبت به برخی موسسات مالی، بیشتر است.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود در حوزه آب کشور، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی البته به غیر از بخش کشاورزی مورد تاکید دولت قرار دارد و فرصت مناسبی برای مدیران و مردم استان برای استفاده از این ظرفیت قانونی برای ایجاد اشتغال در روستاهای استان ایجاد شده است.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار