فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

بسيج، بهترين مدافع انقلاب و اسلام‏

فرمانده ناحیه مقاومت بسيج خاتم در همایش پیشکسوتان و رزمندگان گفت:بسيج، در جبهه‏هاى جنگ، در داخل شهرها و در پايگاههاى مقاومت، نشان داد كه بهترين مدافع انقلاب و اسلام است.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۳۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) همایش پیشکسوتان و رزمندگان شهرستان خاتم با حضور امام جمعه هرات، فرمانده سپاه ناحیه خاتم و جمعی از پیشکسوتان، جانبازان و رزمندگان در مسجد جامع هرات برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج تجلیل از مجاهدت‌های پیشکسوتان و رزمندگان، گفت: بسیج، در جبه ه‏اى جنگ، در داخل شهر‌ها و در پایگاههاى مقاومت، نشان داد که بهترین مدافع انقلاب و اسلام است. حتّى دشمنان ما هم به این نکته اعتراف کرده‏اند. آن وقتى که خیل بسیجیان، با ایمان و شور و شوق خود، به سمت هدفى در میدان جنگ سرازیر مى‏شدند، هیچ نیرویى نمى‏توانست جلوى آن‌ها را بگیرد.
هدف از برگزاری این همایش را تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان دانست و گفت: یکی از اهداف این برنامه تجدید دیدار و ایجاد روحیه در بین همرزمان است.
سرهنگ آزادی نژاد در ادامه با بیان اینکه بسیج متعلق به آحاد مردم است تصریح کرد: هفته مبارک بسیج با اهداف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن، تبیین اقتصاد مقاومتی، معرفی بسیج و پرداختن به ملزومات جهاد کبیر برگزار می‌شود.
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم گفت:: بسیج حقیقتاً در عرصه‌های مورد نیاز و هر آنجا که رهبر معظم انقلاب فرمان دهد در وسط میدان مجاهدت بوده است و لحظه‌ای عقب گرد از این آرمان و هدف خود نخواهد داشت.
ارسال نظرات