جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان لرستان :

دشمن برای خارج کردن روستاها از حالت تولیدمحور برنامه دارد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان لرستان گفت :امروز پایدارترین و تولید محورترین فضا در روستاها ست و دشمن برای خارج کردن روستاها از حالت تولیدمحور برنامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۴۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سردار عباس علیشاهی اظهار داشت : در استان لرستان دهستان های محروم ذلقی شرقی شهرستان الیگودرز٬ دهستان شاهیوند شهرستان دوره چگنی٬ دهستان میر بگ جنوبی شهرستان دلفان٬ دهستان هومیان شهرستان کوهدشت و دهستان کشور بخش پاپی جز فاز اول اجرای این طرح هستند.


ویبا اشاره به روستاهای تحت پوشش این 5دهستان را ۱۵۰ روستا افزود: بعد از گذشت قریب به 4دهه از انقلاب اسلامی متاسفانه هنوز فضای محرومیت از چهره ملت زدوده نشده و محرومیت هایی در برخی از مناطق و روستاها به چشم می خورد .


سردار علیشاهی به دغدغه و تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) مبنی بر رفع محرومیت از روستاها گفت : سپاه خود را موظف می داند تا در تحقق منویات معظم له حرکت کندو برای تحقق این دغدغه و مطالبه بر حق به صورت عملیاتی در کارگروههای پنج گانه ای پیشرفت و آبادانی دهستان های محروم را در تمام جهات دنبال کند .

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن برای روستاها بیان داشت: امروز پایدارترین و تولید محورترین فضا در روستاها ست و دشمن برای خارج کردن روستاها از حالت تولیدمحور برنامه دارد.

سردار علیشاهی در ادامه اضافه کرد: با تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی فضای خدمت به مردم در دهستان‌ها ایجاد شده و بناست اقدامات توسط خود مردم انجام شود چرا که اگر کارها توسط مردم انجام شود ماندگاری و تاثیرگذاری آن بیشتر است.

وی با اشاره به فضای فرهنگی نامناسب در حاشیه شهرها افزود: در شهرها حاشیه‌نشینی و نا بهنجاری‌های اجتماعی رو به افزایش است و مهاجرت بی رویه روستائیان به حاشیه شهرها این نابسامانی را تشدید می کند

سردار علیشاهی در ادامه تاکید کرد : بنا ست اقدامات مناسبی برای دهستان های پایلوت در بخش های زیر ساخت ها و اشتغال ، تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت و سلامت صورت گیرد.

 
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات