به مناسبت هفته بسیج؛

چهارمین دوره مسابقات ووشو شهرستان هامون برگزار می شود

رئیس هیئت ووشو شهرستان هامون گفت: چهارمین دوره مسابقات ووشو شهرستان هامون با عنوان یادواره سردار شهید حاج علیم شیبک به مناسبت هفته بسیج در هامون برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۵۱۰۵۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
عباس شیبک خالقداد در گفت و گو با خبرنگار بسیج از زابل ابراز داشت: هیئت ووشو بسیج شهرستان هامون چهارمین دوره مسابقات ووشو شهرستان هامون را در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این مسابقات جنبه انتخابی نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات قهرمانی استان می‌باشد، خاطرنشان کرد: در مسابقات ووشو شهرستان هامون برای آقایان در نظر گرفته شده است.

شیبک بیان داشت: مسابقات ساندا چهارم و پنجم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در رده‌های سنی نونهالان هفت وزن، نوجوانان ۹ وزن، جوانان ۶ وزن و بزرگسالان ۹ وزن شرکت کننده خواهد داشت.

رئیس هیئت ووشو شهرستان هامون ادامه داد: زمان و مکان وزنکشی روز چهارم آذر ماه ساعت ۱۶ در محل هیئت ووشو شهرستان هامون بلوار سلامت سالن اداره ورزش و جوانان خواهد بود.

وی با بیان اینکه زمان و مکان مسابقات پنجم آذر ماه ساعت ۹ صبح سالن شهدای شهر علی اکبر می‌باشد، عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها با کمک تربیت بدنی ناحیه سپاه شهرستان هامون و اداره ورزش و جوانان شهرستان هامون برگزار می‌شود.

شیبک تاکید کرد: ورزشکاران مدارک لازم برای این دوره از رقابت‌ها از قبیل: بیمه ورزشی ووشو، فتوشناسنامه و کارت ملی، کارت هوشمند یا کد رهگیری، پر کردن فرم الف، گواهی سلامت تایید اموزش و پرورش و، ولی همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جوایز این دوره از رقابت‌ها شامل حکم و مدال است، اذعان داشت: ورزشکاران تجهیزاتی از قبیل: کلاه، لثه، هوگو، بانداژ، دستکش، کاپ، ساق بند و روپابند را با خود به همراه داشته و دستکش مسابقات با چسب پنج سانتی بایستی فیکس شود.
ارسال نظرات