خبرهای داغ:

دیدار اعضای ستاد هفته بسیج با امام جمعه چالدران

همزمان با هفته بسیج، اعضای ستادهفته بسیج ،فرماندهان پایگاه های مقاومت ومسئولین ادارات شهرستان با امام جمعه چالدران دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۹۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار  امام جمعه چالدران با تبریک آغاز هفته بسیج بر حاضرین جلسه ،بر نقش ایمان و معنویت در پیشبرد عملیاتهای مختلف اشاره نمود و گفت: همه ما مدیون ایثارگریهای رزمندگان و شهدا و خانواده های آنها هستیم.

حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه دشمنان اسلام حتی از نام  بسیج نیز وحشت دارند،افزود: دشمنان اسلام با وحشت از بسیج و آرمان انقلابی گری بسیجیان با طرح انواع توطئه ها و برنامه ها به مقابله با این تشکل انقلابی پرداختند که این خود دلیل محکمی بر حضور قدرتمند  بسیج در همه عرصه ها است.

وی ادامه داد: بسیجیان کار بسیار بزرگی در پیش رو دارند بطوریکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز ما در پیچ تاریخی دنیا هستیم و باید با جهاد کبیر خود، در عرصه های اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش  قدم برداریم.

امام جمعه چالدران در بخش دیگری از سخنان خود وظایف امروزی بسیجیان را متذکر شد و اضافه کرد: امروز  بسیجیان وظیفه دارند تا در دو  عرصه  اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و باورهای دینی سعی و تلاش کنند.

حجت الاسلام آقایی در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز گفت: کار مجموعه سپاه در موضوع اشتغال زایی در روستاها و اعطای وام قابل تقدیر است.

وی از همه دستگاه های اجرایی و نهادها خواست تا با اهمیت دادن به  بحث اشتغال زایی جوانان، در عمران و آبادانی کشور سهیم شوند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه چالدران با عرض تبریک آغاز هفته بسیج، هدف از این دیدار را بیعت با ولایت و آرمان های امام راحل عنوان کرد و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی در هفته بسیج در چالدران برگزار می شود.

ارسال نظرات