واگذاری ۶ هزار انشعاب فاضلاب در دوگنبدان

بهنام پاد با بیان اینکه واگذاری انشعاب فاضلاب ازواگذاری ۶ هزار انشعاب فاضلاب در دوگنبدان سه سال پیش در شهر دوگنبدان شروع شد گفت: مناطق ۵۰۰ دستگاه، خیابان پیروزی، شهرک هدایت، کوی شرکت نفت و کوی ترابری عمده‌ترین مناطقی است که انشعاب‌های فاضلاب در آن‌ها به مردم واگذار شده است.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۰۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
وی از برنامه ریزی برای توسعه شبکه فاضلاب در مناطق سه راهی و کارکنان شهر دوگنبدان در سال جاری خبر داد و افزود: ۲۷ طرح در بخش فاضلاب با اعتباری بیش از ۱۲۲ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال در این شهر در دست اجرا است.
پاد ادامه داد: این طرح‌ها در زمینه تکمیل خط انتقال و اجرای شبکه فاضلاب با پیشرفت کاری ۱۳ تا ۹۹ درصد در دست اجرا هستند.
وی با بیان اینکه فاضلاب دوگنبدان یکی از طرح‌های مهم اجرا شده دولت یازدهم در این شهرستان است گفت: عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر دوگنبدان در سال ۸۱ آغاز شد، اما تا سال ۸۶ به دلیل کمبود اعتبار راکد بود.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان ادامه داد: این طرح تا سال ۹۳ تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که هم اکنون فاز اول و دوم این طرح تکمیل شده است.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز اول تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان هزینه شده است اضافه کرد: میزان اعتبار سرمایه گذاری شده در فاز دوم این طرح ۱۳۰ میلیارد ریال است.
وی گفت: با بهره برداری کامل از این طرح ۱۱۰ هزار نفر از جمعیت شهر دوگنبدان از خدمات سیستم بهداشتی فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.
دوگنبدان مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
ارسال نظرات