به مناسبت هفته بسیج:

برگزاری همایش سالانه ی کمیته های اجرایی بسیج دانش آموزی در قشم

در دومین روز از هفته مبارک بسیج در سپاه،همایش سالانه ی کمیته های اجرایی بسیج دانش آموزی با حضور روئسای ادارات آموزش و پرورش قشم،هرمز و بخش شهاب در ناحیه قشم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۰۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ در این همایش که به همت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و باحضور برخی کارکنان ناحیه و همچنین کارکنان ادارات آموزش و پرورش قشم،هرمز و بخش شهاب برگزارگردید، جناب سرهنگ رحمت الله دهقانی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج قشم ضمن تبریک به مناسبت هفته مبارک بسیج و همچنین پیروز یهای اخیر نیروهای حزب الله در جبهه مقاومت گفت: باتوجه به حساس بودن مدارس در برابر جنگ نرم فرهنگی دشمن و همچنین آماده بودن ذهن جوانان برای دریافت هرگونه پیامی، اولویت اصلی آموزش و پرورش و سپاه باید پیاده سازی تفکر بسیجی در مدارس باشد.

وی از مصادیق پیاده سازی این تفکر در نوجوانان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور هرساله باید با برنامه های بهتر و جدیدتر توسط سپاه و آموزش و پرورش پیاده سازی شود و هدف نیز باید تاثیر پذیر ی فرد و اشاعه فرهنگ بسیجی و شهادت طلبی در بین این عزیزان شود.

و ی همچنین اظهار داشت: از نکات دیگر مورد توجه در اردوهای راهیان نور(دریایی و زمینی) مساله ایمنی و امنیتی این اردوها و افراد شرکت کننده در آن است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ دهقانی بیان داشت:برای استان هرمزگان و مخصوصا "جزیره هرمز باتوجه به میزبان بودن در اردو های راهیان نور دریایی  این بهترین فرصت برای دیده شدن و شناخته هرچه بهتر شرکت کنندگان نسبت به فرهنگ رایج این استان و جزیره است.

در پایان از زحمات روئسا و کارکنان آموزش و پرورش قشم،هرمز و بخش شهاب که در اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و همچنین برگزاری اردوهای راهیان نور با سپاه همکاری لازم را داشته اند با اهدای لوح سپاه تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است این همایش هرساله و با میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار میشود.

ارسال نظرات