خبرهای داغ:
مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج هلال احمر آذربایجان شرقی:

تقارن هفته بسیج با پیروزی جبهه مقاومت رنگ و بوی خاصی به این هفته بخشیده است

مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج هلال احمرآذربایجان شرقی با صدور پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان سلحشور و مردم ولایتمدار تبریک گفت.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۵۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان،

در متن پیام تبریک سعیدکنعانی آمده است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز جهان محو تجلای بسیج است

هرجا سخن از همت والای بسیج است

چشم طمع دشمن از آن خطه شود دور

هرجا که طنین خوش آوای بسیج است

سخن از شجره  طیبه ای است که روزی بدست توانای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در این سرزمین کاشته شد و امروز بعد از گذشت قریب به چهار دهه از انقلاب اسلامی به درخت تنومند و بالنده ای تبدیل شده که ثمره آن عزت و آزادی ایران اسلامی دردنیا بوده است .

بسیج این شجره طیبه در طی این مدت با پشت سر گذاردن فراز و نشیب های فراوان بعنوان ثمره و دستاورد نظام اسلامی الگوی بسیاری از کشورهای منطقه شده است و بسیاری از کشورها در حسرت داشتن چنین نیروهای مخلص و مردمی هستند که هر آن آماده جانفشانی در راه سربلندی میهن و دین و ایمان خود هستند.

امروز حفظ روحیه بسیجی و ترویج آن وظیفه تمامی دلسوزان نظام و انقلاب بوده و ضامن بقا و سرافراز ی انقلاب اسلامی تقویت همین روحیه در میان آحاد و اقشار مختلف بویژه جوانان برومند می باشد.

امسال مقارنت  هفته بسیج با خبر پیروزی جبهه مقاومت در برابر پدیده شوم داعش و به ثمر نشستن خونهای شهدای مدافع حرم وزحمات رزمندگان سپاه اسلام به فرماندهی سردار رشید سرلشگر پاسدار  حاج قاسم سلیمانی تحت امر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مد ظله العالی)  رنگ و بوی خاصی به این هفته بخشید و بار دیگر ارزش و اهمیت بسیج و نیروهای حشدالشعبی را بیش از پیش بر همگان مبرهن و آشکار ساخت.

بحمدالله جمعیت هلال احمربلحاظ مردمی و عام المنفعه بودن با قاطبه مردم وجوانان برومند ارتباط داشته و در سایه بهره مندی از این روحیه مقدس و نشر آن در میان جوانان و داوطلبان و نجاتگران و امدادگران سهم بسزایی در پیشبرد اهداف و اصول هلال احمر داشته و با همین روحیه بسیجی و جهادی مشغول امدادرسانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه می باشد.

اینجانب بعنوان خادم مردم در هلال احمر و عضو کوچکی از خیل عظیم بسیج فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور و حافظان عزت و آزادی ایران اسلامی و عموم مردم تبریک و تهنیت عرض نموده، گسترش فرهنگ بسیجی و اعتلای روز افزون آنرا از درگاه حق تعالی مسئلت می نمایم .

سعیدکنعانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای هلال احمر

ارسال نظرات
پر بیننده ها