امام جمعه موقت ازنا:

دانشگاه ها و حوزه هایی علمیه نقش به سزایی در اعتقادی بسیج دارند

امام جمعه موقت ازنا گفت:دانشگاه‌ها و حوزه‌هایی علمیه نقش بسزایی در اعتقادی بسیج دارند که باید این دو قشر از نظر اعتقادی بسیجیان را بسازند
کد خبر: ۸۹۵۱۵۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام علیرضا بنیادی امام جمعه موقت ازنا در جمع بسیجیان و ائمه جماعت مساجد ضمن تشکر از فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اظهار داشت:اینگونه جلسات می‌تواند بین ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان پایگاه بسیج تعامل ایجاد کند و تا مسیر اهداف انقلاب حر کت کنیم.
 

وی با تبریک فرار رسیدن ماه ربیع اول افزود:این ماه مزین به ولایت حضرت رسول اکرم است و انشالله ما از پیروان حقیقی ایشان باشیم.


بنیادی با اشاره به نابودی داعش عنوان کرد:با پیام سردار سلیمانی که شجره ملعونه داعش نابود شد و با اتحادی که بین کشور‌هایی اسلامی سوریه و عراق و افغانستان و ایران توانستند این شجره خبیث را ریشه کن کنند.

وی بیان کرد:قبل از ورود شهید همدانی به سوریه ارتش سوریه از شرایط خوبی برخوردار نبود و از نظر اعتقادی ضعیف بودند، ولی امروز با اتحاد بین این چند کشور اسلامی بستر خوبی برای ظهور اقا، ولی عصر شده است.

امام جمعه موقت ازنا با اشاره به زلزله زدگان کرمانشاه تصریح کرد:حضور مردم در صحنه برای یلری رساندن به زلزله زدگان بسیار جلوه زیبای داشت و زلزله یک بلایی طبیعی، ولی هر چند مصیبت بار خواهد بود امام ما را یاد خدا و مرگ می‌اندازد.


وی با اشاره به مقاوم سازی منازل خاطر نشان کرد:در ژاپن زلزله‌هایی از این شدید‌تر می‌اید، اما به علت مقاوم سازی ساختمان هایشان صدمه کمی می‌خوردند و باید منازل و ساختمان‌هایی خودمان را مقاوم سازی کنیم.


بنیادی با ابراز تاسف از سیاسی کار برخی افراد در حادثه کرمانشاه اظهار داشت:مسئله مسکن مهر و بیمارستان باید بعد از حل مشکلات کامل مردم کرمانشاه حل شود و باید ان‌ها را بررسی کنیم با دلیل و مطالعه حرف زد شود نه برخی افراد به دنبال سیاسی کار خودشان بر مشکلات دامن بزنند.
بنیادی با عرض تبریک بسیج عنوان کرد:بسیج یک نعمت است که باید شکر ان از خداوند باشیم که در بحث زلزله زدگان بسیج و سپاه پایی کار بودند و دلیل تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) برای انتشار هسته مقاومت به سراسر دنیا بود.


وی عنوان کرد:دانشگاه‌ها و حوزه‌هایی علمیه نقش بسازیی در اعتقادی بسیج دارند که باید این دو قشر از نظر اعتقادی بسیجیان را بسازند.
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات