خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سراب:

سردار سلیمانی بسیج را خوب معرفی کرد

فرمانده سپاه سراب در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار همدانی و قدردانی از سردار سلیمانی گفت: این سرداران در معرفی الگوی بسیج و تزریق روحیه بسیجی در جبهه مقاومت نقش ارزنده ای ایفا کردند و یک پیروزی در مقابل دشمنی که مجری آن امریکا به پشتوانه دلارهای عربستان بود به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۲۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد صبحی با اشاره به حمایت مالی و لجستیکی داعش از سوی غرب و جبهه کفر اظهار داشت: نبرد با داعش میدان زورآزمایی سپاه اسلام و مقاومت در مقابل سپاه کفر و نفاق بود و آنچه که در این نبرد مشاهده شد پیروزی الگوی بسیج و تفکر بسیجی بود و این الگو که برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود , نسخه ای برای شکست استکبار در منطقه شد.

وی با بیان اینکه نباید تصور شود که این پیروزی صرفا پیروزی بر یک گروه تکفیری است، اظهارداشت: این یک پیروزی در مقابل دشمنی که مجری آن امریکا به پشتوانه دلارهای عربستان است، بود.

صبحی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج در سراب، خاطرنشان کرد: اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم، نشیت های بصیرتی با محوریت جلوگیری از طلاق، ۴ عنوان یادوراه شهدا، دیدار با ائمه جمعه، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری کلاس های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و همایش علمی کردن کشاورزی و … از برنامه های شاخص در این هفته است.

وی به نقشه شوم دشمن در خالی کردن سنگر مساجد اشاره و بیان کرد : نقش مساجد در دوران دفاع مقدس غیر قابل انکار بود بنابراین در برنامه های بسیج امسال برنامه بر حول محور مسجد تدوین شده اند چراکه اگر مساجد خالی شوند دشمن به هدف خود نزدیک تر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها