امام جمعه شهرستان طارم:

نقشه های داعش به برکت بسیج مردمی برچیده شد

ایده اساسی داعش همان شکل گیری دولت اسلامی عراق و شام بود که به برکت بسیج مردمی برچیده شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۸۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  امام جمعه شهرستان طارم در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه طارم ، جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ توسط معمارکبیر انقلاب اسلامی ایران صادر شد گفتنی است این یک اقدام موفقی بود که هرچه زمان می گذرد اهمیت بسیج بیشتر آشکار می شود.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: اگر تلاشهای سپاه مخصوصا سردار شهید همدانی و سایر عزیزان در سوریه و تلاشهای آیت الله سیستانی در بسیج مردمی عراق نبود امروزه شاهد فاجعه های بیشتری بودیم چون ظهور داعش بسیار خطرناکتر از بعثی ها بود.

وی اظهار داشت: ایده اساسی داعش همان شکل گیری دولت اسلامی عراق و شام بود که به برکت بسیج مردمی برچیده شد.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: در مقام و منزلت بسیج همین مقدار کافی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی می فرماید بنده افتخارم اینست که خود بسیجی ام و رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید: تا بسیج است نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این برکت و یادگار امام راحل است.

صادقی پور افزود: یکی از مقدمات ظهور شکل گیری محور مقاومت در جهان تشیع است که این خود یک تجربه موفقی بود اگر چنین باشد می توانیم ادعا کنیم که سرباز واقعی امام عصر(عج) هستیم.  

گفتنی است، بمناسبت گرامیداشت هفته پر افتخار بسیج جمعی از بسیجیان، کارکنان سپاه ناحیه طارم ، جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

ارسال نظرات