اجرای 60 عنوان برنامه در کوهرنگ

فرمانده ناحيه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ از برگزاری 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۸۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحيه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: به مناسبت گراميداشت هفته بسيج 60 برنامه در شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود که در حال حاضر برنامه‌ريزي‎های لازم در اين زمينه مبنای کار قرار گرفته است.

سرهنگ کرم نظری افزود: دشمنان قسم خورده نظام با برنامه ريزي دقيق ، به حوزه فرهنگ وارد شده اند و در اين هجمه نابرابر جوانان و آينده سازان ايران اسلامي را هدف قرار داده اند و تلاش آن ها به دور کردن جوانان از فرهنگ اصيل ايراني اسلامي متمرکز شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: دولت عربستان برخلاف موازين بين المللي، سعد حريري را در کشور خود نگه داشت و گفته مي‌شود که استعفاي حريري به اجبار دولت عربستان بوده است.

نظري در ادامه با بيان اين که شهيد همداني در سوريه اقدامات بسيار تاثيرگذاري انجام داد، خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده، مديريت هوشمند و تاثيرگذاري سردار همداني بر روند جنگ کاملا آشکار است، وي با ايجاد هماهنگي ميان ارتش و قواي نظامي سوريه و کمک به تشکيل نيروهاي داوطلب مردمي مانع از سقوط سوريه و پيروزي داعش و نيروهاي معاند شد لذا بسياري از تحليل گران، طرح‌ها و برنامه شهيد همداني را علت اصلي پيروزي سوريه و نيروهاي مقاومت در مقابل تروريست‌ها است.

ارسال نظرات