خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

دانشجویان باید با گذشته انقلاب و دوران دفاع مقدس آشنا شوند

امام جمعه میانه در نشست بصیرت افزایی بسیج اساتید دانشگاه های این شهرستان با بیان اینکه در دین مبین اسلام، ایثار و فداکاری از یک برتری خاصی برخوردار است گفت: دانشجویان باید با گذشته انقلاب و دفاع مقدس آشناتر شوند.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی اظهار کرد: در کشورمان افرادی هستند که از زمین و زمان نقد می کنند و به خود اجازه می دهند تا در مورد همه مسائل جاری کشور اظهارنظر کنند.

   وی به مقایسه کشورهای مختلف در قبال اهمیت دادن به بازماندگان و ایثارگران جنگ گفت: اگر به خدماتی که در کشورهای مختلف به ایثارگران و بازماندگان جنگ داده می شود نگاه کنیم، مشخص است که در کشور ما حتی یک دهم آن را هم نمی دهیم.

   حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه عمده بازماندگان جنگی در کشورهای مختلف متعلق به جنگ جهانی دوم است، زیرا این جنگ هم به لحاظ ابعاد و هم وسعت دامنه جنگ و تعداد کشته شدگان بزرگترین جنگ محسوب می شود، افزود: در کشورهای کره جنوبی، کره شمالی، روسیه و کوبا، افرادی که ایثارگر هستند همیشه و هرزمان مورد احترام هستند و بهترین خدمات و امکانات در اختیارشان قرار می گیرد.

   این مدرس دانشگاه بیان کرد: در دین مبین اسلام به ایثار و فداکاری اهمیت زیادی داده شده است و در همه مکتب ها و فرهنگ ها وجود دارد و از برتری خاصی برخوردار است.

   حجت الاسلام محمدی بزرگترین مشکل دانشجویان در دانشگاه ها را عدم آگاهی آن ها از چگونه به ثمر نشستن انقلاب دانست و ادامه داد: دانشجویان ما باید بدانند که چه زحمت هایی برای این انقلاب کشیده شده است و همه ما باید قدردان جانفشانی ها و ایثارگران بوده و از آنها تقدیر کنیم.

   در حاشیه این نشست، دفاتر بسیج استادان دانشگاه پیام نور و دانشکده فنی و حرفه ای با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از استادان بسیجی و روسای دانشگاه های میانه، افتتاح و از تعدادی از استادان بسیجی نمونه میانه تجلیل شد.    

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها