جمعی از روحانیون اهل‌سنت و معتمدین بندرکنگ با فرمانده بسیج بندرلنگه دیدار کردند

جمعی از روحانیون اهل‌سنت و معتمدین بندرکنگ با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه به مناسبت هفته بسیج دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۴۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، جمعی از روحانیون اهل‌سنت و معتمدین بندرکنگ عصر امروز با سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار شیخ منصورحسونی مسؤول موسسه قرآنی فرهنگی منهج‌الحیات بندرکنگ، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و تقدیر از تلاش‌های این نیروی ارزشی، اظهار کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های پاسداران و بسیجیان قهرمان چه در داخل کشور و چه خارج کشور در امنیت کامل و وحدت داخلی به سر می‌بریم.

وی افزود: بسیج بعنوان یک‌نیروی خدمتگذار در همه عرصه‌های سازندگی، اجتماعی، فرهنگی وهنری فعالیت چشمگیری داشته است و توانسته اعتماد مردمی را به خود جلب کند چرا که خود متشکل از همه آحاد و اقشار مختلف جامعه است.

در ادامه شیخ سید محمد آذری امام جمعه سابق بندرکنگ ضمن آرزوی سلامتی برای خدمتگزاران نظام، افزود: بسیج و سپاه همیشه برای دفاع از کشور عزیر ما آمادگی دارند و این خود صلابت این نیرو و عمل به دستورات قرآن را می‌رساند.

وی یادآور شد: بسیج یک نیروی تاثیر گذار مردمی است و نقش بسزایی در وحدت بین تشیع وتسنن این منطقه را دارد.

در این دیدار سید حسین فاطمی خاطر نشان کرد: بسیج همیشه و در همه حال در کنار مردم بعنوان یک نیروی خدمتگذار خواهد بود و خود را خادم مردم می‌داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه در پایان خاطرنشان کرد: بسیج صلابت خود را با همکاری مردم در مبارزه با تکفیری های داعش نشان داد وبه دنیا ثابت کرد این نیروی ایمان واقعی است که بر کفر پیروز خواهد شد.

ارسال نظرات