امام جمعه موقت شهرستان طارم:

دنیای امروز به اهمیت فضای مجازی پی برده است

دنیای امروز به اهمیت فضای مجازی پی برده است و می داند که پیروزی در فضای مجازی پیروزی در فضای واقعی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۲۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت شهرستان طارم در مراسم نهضت روشنگری ضمن تبریک تقارن هفته مبارک بسیج، حلول ماه ربیع الأول و هفته وقف خدمت ملت ایران گفت: امروز در عصری زندگی می‌کنیم که به عصر ارتباطات معروف شده است، عصری که بیماری‌های اعصاب و روان گریبانگیر بسیاری از خانواده‌ها شده و مهم‌ترین علت آن نیز افسردگی به دلیل تنهایی و دوری از اجتماع است.

حجت الإسلام مهدی مرادخانی ضمن دعوت جوانان به سبک زندگی اسلامی و الگوگیری از ویژگی اخلاقی پیامبر اسلام افزود: شخصیت جامع و چند بعدی پیامبر اسلام و کمال و عظمت معرفتی، اخلاقی و وجودی آن بزرگوار، قرآن مجسم و ناطق است که به عنوان نماد مطلق و تام انسان کامل در میان آدمیان، حجت و الگویی ماندگار است.

وی با اشاره به اهمیت ورود به مدیریت فضای مجازی، اظهار داشت: دنیای امروز به اهمیت فضای مجازی پی برده است و می داند که پیروزی در فضای مجازی پیروزی در فضای واقعی است.

امام جمعه موقت طارم تصریح کرد: نباید از حضور مؤثر در فضای مجازی غافل شد نباید اجازه داد صاحبان اندیشه های آلوده مدیریت فضای مجازی بر عهده بگیرند.

حجت الإسلام مهدی مرادخانی افزود : اخلاق نبوی در پایه اخلاق الهی ریشه در آموزه های قرآن و تعالیم الهی دارد  که می توان گفت صداقت، وفای به عهد، امانت داری، خلوت و ارتباط با خدا و… جزو مفاهیم فکری و عقلی اخلاق نبوی می باشد

وی با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی افزود: اسلام یعنی تسلیم شدن در برابر حق تعالی گفتنی است خداوند متعال انسان را خلق کرده و برای او قرآن و راهنما قرار داده است که با پیروی از آنها می تواند از گمراهی ها نجات یافته و به سعادت ابدی دست یابد.

گفتنی است، مراسم نهضت روشنگری همزمان با هفته مبارک بسیج با حضور حجت الأسلام مهدی مرادخانی امام جمعه موقت شهرستان طارم و جمعی از بسیجیان شهرستان طارم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جزلاندشت برگزار شد.

اجرای سرود و شعرخوانی توسط بسیجیان بمناسبت هفته پر افتخار بسیج از دیگر برنامه های قابل اجرا در این مراسم بود.

 

 

 

ارسال نظرات