مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

بسیجیان از اعتقادات خود دفاع می کنند

بسیج مرز جغرافیایی ندارد و تمام برادران حشد الشعبی عراق ، برادران لشگر فاطمیون و زینبیون و حیدریون کشورهای افغانستان و پاکستان جزئی از بسیج 20 میلیونی جمهوری اسلامی هستند و از اعتقادات خود دفاع می کنند .
کد خبر: ۸۹۵۲۰۳۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با تبریک هفته بسیج گفت : شهید مدافع حرم خیرالله صمدی از پرورش یافتگان مکتب بسیج بود و ما باید به شهیدان انقلاب اسلامی افتخار کنیم .

حجت الاسلام نجم الدین فتحی با اشاره به تاریخچه بسیج و دستور تاریخی امام خمینی (ره) درمورد تشکیل سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج شامل سه رکن اساسی مکتب اسلام ، ولایت مطلقه فقیه و مردمی بودن  است .

وی اظهار داشت: بسیج مرز جغرافیایی ندارد و تمام برادران حشد الشعبی عراق ، برادران لشگر فاطمیون و زینبیون و حیدریون کشورهای افغانستان و پاکستان جزئی از بسیج 20 میلیونی جمهوری اسلامی هستند و از اعتقادات خود دفاع می کنند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با شرح اقدامات و خدمات بسیج مستضعفین، بسیج را یک نعمت الهی دانست و تصریح کرد : اگر ولایت فقیه و پشتیبانی بسیج از انقلاب اسلامی نبود ، اسلامی بودن انقلاب شبیه عربستان فعلی می شد که فقط پوسته از دین اسلام را با خود یدک می کشد و این خوشایند استکبار جهانی به ویژه آمریکا است .

وی در بخش دیگر سخنان خود به آفت بسیج پرداخت و با شرح آفات بسیج نسبت به مبارزه با نفس گفت: ساده زیستی ، دوری از ریا و تکبر در جهت رضای خدا کار کردن و نداشتن حب و بغض افراطی از نشانه های بسیجی ولایی می باشد .

حجت الاسلام فتحی با تشریح خدمات و وظایف بسیج بر ایجاد اشتغال و تولید ملی توسط بسیجیان تاکید نمود و افزود: یکی از افتخارات بسیج ایجاد اشتغال است .

گفتنی است، همایش هفته بسیج ، افتتاح پایگاه بسیج خواهران و تجلیل از خانواده شهید کارکنان شرکت ایران ترانسفو با حضور جناب سرهنگ قاسم محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) ، حجت الاسلام نجم الدین فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان ، دکتر فریدون رحیمی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و دکتر فتحی پور مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو برگزار شد .

 

ارسال نظرات