خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

سپاه خدمتگزار و دلسوز مردم است/ امنیت مهمترین مؤلفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است/ تفکر داعش از بین نرفته است

فرمانده سپاه بوکان گفت: خدا را شاکریم که سیطره این گروهک ضد بشری با هدایت و راهنمایی های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و جانفشانی های شهدای مدافع حرم پایان یافت و لذا باید مراقب بود زیرا تفکر داعش از بین نرفته است.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۷۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در مراسم یادواره شهدای حوزه شهید شهریکندی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد ، ضمن تسلیت حادثه غم انگیز زلزله در استان کرمانشاه که بیش از 400 نفر از هموطنانمان جان به جان آفرین تسلیم کردند، گفت: هرچند زلزله کرمانشاه قلب همه ما را سوگوار و داغدار کرد ولی دست مریزاد به درود و غیرت و شرف ملت ایران علی الخصوص مردم شریف بوکان که با همدلی و احسان و نیکوکاری دست به دست هم دادند و افتخاری دیگر در خدمت رسانی به همنوعانمان رقم زده و مرهمی بر درد و رنج آنان شدند.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج یادآور شد: در مقام و منزلت بسیج همین مقدار کافی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی می فرماید بنده افتخارم اینست که خود بسیجی ام و رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید: تا بسیج است نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این برکت و یادگار امام راحل است.

وی در سخنانی به موضوع  شهید و شهادت پرداخت و عنوان کرد: امروز امنیت کشور ما در اوج ناامنی های منطقه مرهون خون پاک شهدایی است که از همه چیز گذشتند تا پیش از هر چیز اسلام و بعد انقلاب را حفظ کنند.

سرهنگ رحیمی سپاه را خادم ملت دانست و گفت : تنها مباحث عمرانی جز اقدامات سپاه نبوده حتی در مسائل فرهنگی و امنیتی نیز تمام توان و تلاش خودمان را پای کار آورده ایم تا بتوانیم از همه نظر به بالابردن کیفیت زندگی در این مناطق کمک نماییم .

وی تاکید کرد: همه همت ما ایجاد بهترین شرایط برای یک زندگی مطلوب در جامعه اسلامی است و باید تمام مسئولین در این زمینه تلاش نمایند.

فرمانده سپاه بوکان در ادامه با پایان یافتن سیطره شجره خبیثه و ویروس جهان اسلام داعش ، اظهار داشت: گروهک تکفیری – وهابی داعش توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و با هدف ایجاد اختلافات دینی و قومی و از بین بردن زیرساخت های کشورهای اسلامی تشکیل شده بود لذا اگر این ویروس در این زمان نابود نمی شود بی گمان طی چند سال اینده اثری از اسلام و انسانیت در جهان باقی نمی ماند.

وی با ابراز خوشحالی و شکرگذاری از نابودی این گروهگ افزود: خدا را شاکریم که سیطره این گروهک ضد بشری با هدایت و راهنمایی های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و جانفشانی های شهدای مدافع حرم پایان یافت و لذا باید مراقب بود که دیگر فرصت پیدایش چنین گروهک های را به استکبار ندهیم، زیرا تفکر داعش از بین نرفته است .

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه جنایات سخیفانه و قبیحانه داعش در هیچ برهه ای از تاریخ اتفاق نیافتاده است یاد آور شد: چهره خشنی که آمریکایی‌ها از داعش به ظاهر مسلمان نشان می‌دهند در واقع پیگیری اسلام‌هراسی است و می‌خواهند آنان را مسلمانان واقعی معرفی کنند تا بگویند اسلام هیچگونه حد و مرزی را نمی‌شناسد، لذا با تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود اینگونه مسائل را پوشش می‌دهند.

وی تصریح کرد: امنیت به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و این مهم در سایه وحدت و انسجام مردم و جوانان این مرز و بوم در کشور محقق شده است.

ارسال نظرات