خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

نام سرلشگر سلیمانی برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد/ وحشی گری های داعش هیچ تناسبی با دین اسلام ندارد/بسيج، فهم درست اتحاد و اخلاص مسلمانان است

کد خبر: ۸۹۵۲۰۷۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

امام جمعه بوکان ضمن تشکر از زحمات فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران که در کمتر از وعده داده شده به قول خود عمل نمود خاطر نشان کرد: نام و یاد و خدمات سرلشگر قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه شهرستان بوکان در حاشیه افتتاح مسجد روستای اسکی بغداد به پیروزی تاریخی جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه تروریسم تکفیری اشاره کرد و گفت :پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی - صهیونیستی در بوکمال رقم خورد سبب خوشحالی ملت های مسلمان ایران، عراق و سوریه شد.

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده گفت: گروهک تکفیری – وهابی داعش توسط آمریکا وبا حمایت استکبار، جنایات بی شماری را انجام دادند، وحشی گری هایی که هیچ تناسبی با دین مبین اسلام نداشته و ندارد.

وی با ابراز خوشحالی و شکرگذاری از نابودی این گروهگ افزود: خدا را شکر می گوئیم که سیطره این گروهک خبیثه و ملعونه با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری پایان یافت و روسیاهی برای اربابان ستمگر انان ماند.

ماموستا خلیفه زاده ضمن تشکر از زحمات فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران که در کمتر از وعده داده شده به قول خود عمل نمود خاطر نشان کرد: نام و یاد و خدمات سرلشگر قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

امام جمعه بوکان اظهار داشت: استکبار جهانی هزینه بسیار سنگینی برای خلق داعش در منطقه ما انجام دادند وخیلی هم تلاش کردند تا از طریق آن به اهداف خود برسند و خواستگاه انقلاب اسلامی ایران که کشور عزیز ما ایران است را مورد هدف قرار دهند اما به لطف خداوند و همچنین درایت رهبر معظم انقلاب( حفظه الله تعالی) و در ادامه ایمان، انگیزه، اعتقاد، دانایی و تدبیر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش عمده‌ای از تهدیداتشان علیه کشور را خنثی کرده است.

ماموستا خلیفه زاده با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل می‌خواستند این جریان تروریستی را به عنوان یک دولت اسلامی در عراق و سوریه حاکم کنند و بخش اعظمی از کشورهای اسلامی را تصرف کنند، اظهار کرد: داعش تحت عنوان به ظاهر دولت اسلامی بدترین جنایات را مرتکب شد و ایجاد چنین رعب و وحشتی بدترین حرکت بود، زیرا می‌خواستند در مقابل انقلاب اسلامی یک جریان غیر اسلامی ولی با نام اسلام تشکیل دهند.

وی در ادامه ضمن سخنانی در خصوص گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسيج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است كه با ظهور اسلام تولد يافته و در ملت‌هاى مسلمان رشد كرده است.

امام جمعه بوکان در پایان از تلاش و غیرت مردم مسلمان ایران که طی چند روز اخیر کمک های خود را به مردم زلزله زده کرمانشاه فرستادند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات