خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بستان آباد:

خودباوری رمز پیروزی بسیج در همه عرصه هاست

فرمانده سپاه بستان آباد در کارگاه امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان برای فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج، اعتقاد به نصرت الهی و خودباوری را رمز پیروزی بسیج و تفکر بسیج در همه عرصه ها عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۷۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در این کارگاه یک روزه بسیج را موهبتی الهی برای ملت ایران دانست که همزاد و همراه انقلاب اسلامی بوده و ضامن دوام و بقای این نظام الهی است.

وی بسیج و تفکر بسیجی را بسیار جهان شمول توصیف و اظهار داشت: عقبه بسیج ریشه در قرآن و معنویت دارد و نظام اسلامی به برکت بسیج و خون شهیدان شکست ناپذیر است.

محمدی اوج حماسه و تاریخ سازی بسیج را دوران دفاع مقدس معرفی و خدمات بسیج در نظام اسلامی در عرصه هایی چون محرومیت زدایی، فرهنگی،اقتصادی و سیاسی و... را بسیار ارزشمند و گرانبها توصیف کرد.

فرمانده سپاه بستان آباد وظایف فرهنگیان بخصوص در برهه کنونی را بسیار سنگین دانست و دشمن شناسی و تربیت نیروهای انقلابی برای مقابله با تهدیدات را لازم و ضروری برشمرد.

محمدی افزود: فرهنگیان به مقوله امربه معروف و نهی از منکر با همت و تلاش بیشتری بپردازند که نتیجه این همت، عزت و اقتدار برای میهن اسلامی خواهد بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار