خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج

یادواره شهداء در هنرستان خوارزمی شهرستان دزفول برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج یادواره شهداء با محوریت شهدای مدافع حرمشهرستان دزفول در هنرستان خوارزمی شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۵۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته بسیج ، یادواره ی شهداء با محوریت شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول در صبح روز پنجشنبه مورخ 02/09/96 با حضور فرمانده ی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول سروان پاسدار رضا صائمی نیا و معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول آقای پورابراهیمدر هنرستان خوارزمی شهرستان دزفول برگزار شد.

 

 

سروان پاسدار رضا صائمی نیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج افزود: ادای احترام ،تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکارویک اصل اساسی و ضروری برای ماست و امید داریم که در این زمینه همیشه پیشگام و موفق عمل کنیم.

 

 

وی در ادامه ضمن بیان اینکه مقابله با ظلم که رمز حقانیت شهدا است همیشه ادامه دارد و شهدای مدافع حرم در راه مبارزه با ظلم به شهادت رسیدند افزود:این شهداء از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

 

وی در پایان برگزاری یادواره های  شهداء را  اقدامی موثر و ضروری برای مرور دلاورمردی ها و جانفشانی فرزندان این مرزوبوم ونقش بسزای آن در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های نوجوان و جوان دانست.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها