فرمانده حوزه 124 حضرت رباب (س) در گفتگو با بسیج :

هفته بسیج فرصت جهت تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری

فرمانده حوزه 124 حضرت رباب (س) گفت : هفته بسیج فرصت خوبی جهت تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل(ره)و مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)و زنده نگهداشتن یاد شهدا که کمتر از شهادت نیست،میباشد.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۰۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده حوزه 124 حضرت رباب (س) در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت : هفته بسیج فرصت خوبی جهت تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل(ره)و مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)و زنده نگهداشتن یاد شهدا که کمتر از شهادت نیست،میباشد.

 

هفته بسیج فرصت جهت تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری

 

وی در ادامه گفت : ما با برگزاری گلچینی از برنامه هایمان که در طول سال در راستای فرهنگ مهدوی انتظار،  اجرا مینماییم،سعی در اعتلای بیرونی ماموریتهای ذاتی و ابلاغی مینماییم، امید است که مورد توجه خداوند متعال و امام عصر حاضر(عج)قرار گیرد.

ایشان در ادامه افزودند : برنامه های این حوزه با مدد از حضرت رباب(س) در راستای اشاعه فرهنگ مهدوی جهت برپایی دولت کریمه برنامه ریزی و در حال اجراست.

از این بین میتوانم به برنامه هایی همچون؛برگزاری 3شنبه های مهدوی در سطح مدارس و مهدها و پایگاههای حوزه استحفاظی اشاره نمایم ، برپایی میز خدمت در سطح مساجد ،پخش و نقد فیلمهای جشنواره عمار، نهضت روشنگری در باب مهدویت جهت رسیدن به پایگاههایی با تراز انقلاب اسلامی، برگزاری پایگاه سلامت و مسابقات گوناگون(آشپزی وکتابخوانی و ورزشی...) در راستای سبک زندگی اسلامی اشاره کرد .

وی خاطر نشان کرد : یکی از سیاستهای کلی سازمان بسیج و بالطبع این حوزه مقاومت رصد و شناسی نخبگان و جذب و بکارگیری آنهاست و به همین دلیل معاونت علمی پژوهشی حوزه نیز به مناسبت هفته بسیج راه اندازی شده است، به طور مثال شناسایی وو بکارگیری خواهران نخبه ای که هم اکنون به عنوان مربیان و سرمربیان صالحین این حوزه یا معاونت علمی پژوهشی حوزه ، مشغول بهه خدمتند که این عزیزان در شش ماهه اول امسال جذب شده اند.

 

خبرنگار بسیجی : مشکی

ارسال نظرات
پر بیننده ها