کشف تریاک و حشیش در محور شیراز – یاسوج

ماموران مبارزه با مواد مخدرکهگیلویه وبویراحمد بیش از ۵۸ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک و حشیش در محور شیراز -یاسوج کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۱۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: با هوشیاری ماموران پاسگاه‌های انتظامی تنگ سرخ و کاکان، سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و بیش از ۵۸ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.
سرهنگ علی کرم بازیان افزود: ماموران پلیس در پاسگاه‌های انتظامی تنگ سرخ و کاکان در محور قدیم یاسوج – شیراز در عملیاتی مشترک، سه خودروی سواری پراید، سمند و پژو ۴۰۵ راکه به صورت گروهی قصد جابجایی مواد مخدر را داشتند متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران دربازرسی از خودروی سمند ۲۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف این خودرو جاسازی شده بودرا کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اضافه کرد: در این رابطه راننده خودروی سمند دستگیر و رانندگان دو خودروی دیگر را که به عنوان اسکورت محموله را همراهی می‌کردند نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داند.
سرهنگ بازیان تاکید کرد: مبارزه با سوداگران مرگ همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدربرخورد می‌کنند.
ارسال نظرات