خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

گفتمان انقلابی گری شاخصه اصلی بسیج است

فرمانده سپاه مراغه در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمن گفت: گفتمان انقلابی گری و حساسیت در برابر نقشه های شوم دشمنان از شاخص های اصلی بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۷۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: پایبندی به ارزش های اسلامی و انقلابی در کنار بصیرت و ولایتمداری در قالب گفتمان انقلابی توسط بسیج در جامعه تبیین و ترویج می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تهدیدها و نقشه های شوم نظام سلطه برای ترویج اسلام آمریکایی به عنوان نسخه ای فراگیر برای کشورهای منطقه، وجود تفکر و فرهنگ بسجی به عنوان مروج ارزش های اسلامی و گفتمان انقلابی گری، خط بطلانی بر این توطئه هاست.

سامی اضافه کرد: حساسیت در برابر هجمه های نرم دشمن از جمله در قالب جنگ نرم، جریان نفوذ و تهاجم فرهنگی از جمله ویژگی هایی است که بسجی آن را به عنوان اولویت و راهبرد اصلی خود در برابر نظام سلطه و صهیونیسم جهانی برگزیده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج سد محکمی در برابر نظام سلطه است اظهارداشت: شکست گروه های تروریستی و تکفیری از جمله دعش که مورد حمایت استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آن بوده؛ در سایه وجود فرهنگ بسیجی در بین ملت های منطقه محقق شده است.

سامی بیان کرد: نابودی خلافت داعش در عراق و سوریه به واسطه منویات رهبر انقلاب، شجره طیبه بسیج، اتحاد امت اسلامی و نیز ایثارگری و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک بسیجی انجام یافته است.

وی ادامه داد: اکنون نیز دشمن با توجه به شکست در زمینه ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی برای تفرقه افکنتی در منطقه، به دنبال نفوذ در ساختارها و مراکز تصمیم ساز کشور است.

سامی اظهار کرد: هوشیاری آحاد مردم و مسئولان در این زمینه و حفظ اتحاد و انسجام ملی سد محکمی در برابر هجمه های نرم و خزنده نظام سلطه علیه نظام اسلامی خواهد بود.

وی افزود: بهترین راه برای برون رفت از مشکلات و مقابله با تهدیدهای دشمنان، عمل کردن به منویات رهبری در زمینه سیاست خارجی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها