بسیج همیشه بر مرز توحید و ولایت حرکت کرده است

امام جمعه شهرکرد گفت: بسیج از ابتکارات امام راحل است که امروز بر مرز توحید و ولایت حرکت کرده و رهبر معظم انقلاب یک بسیجی موحد است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۸۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی بر گرفته از فرهنگ عاشورا است، عنوان کرد: باید فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، ادامه داد: بسیج نقش مهمی در ایجاد امنیت و توسعه کشور و رفع محرومیت داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه سپاه در دل جامعه قرار دارد و مردم همه بسیجی هستند، اظهار داشت: دشمن از افتخارات کسب شده سپاه عصبانی است و به دنبال تفرقه انگیزی بین مردم و بسیج و سپاه است.

وی با تبریک پیروزی نیروهای مقاومت بر تروریست های داعش، گفت: شکست این شجره خبیثه با لطف و اراده الهی و امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) صورت گرفت.

امام جمعه شهرکرد فرماندهی سردار سلیمانی را در این پیروزی تأثیرگذار دانست و افزود: سردار سلیمانی با استعانت از الهی و استمداد از امامت و ولایت این پیروزی بزرگ را رقم زد.

 حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) همواره حاضر بر اعمال و رفتار ماست، تصریح کرد: شیعه و کشور ایران امروز به دست امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و نباید فکر کنیم که ایشان پنهان و غایب هستند.

 امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: پیروزی های بسیار جمهوری اسلامی بر دشمنان با عنایات الهی و صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به ثمر نشسته اند.

 حجت الاسلام نکونام با تبریک آغاز هفته بسیج، عنوان کرد: بسیج از ابتکارات امام راحل است که امروز بر مرز توحید و ولایت حرکت کرده و رهبر معظم انقلاب یک بسیجی موحد است.

 وی بسیج را مقدس خواند و ادامه داد: باید فرزندانمان را با روحیه بسیجی آشنا کرده زیرا روحیه بسیجی پایداری نظام جمهوری اسلامی را نتیجه می دهد.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم همواره بر نگاه موحدانه بر جامعه اسلامی تأکید می کنند، تأکید کرد: خداوند حاکم تمام جهان است لذا صاحب منصبان جامعه اسلامی نیز باید نگاهی موحدانه داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد عدم جناح بازی و گروه گرایی را لازمه نظام جمهوری اسلامی خواند و عنوان کرد: یک نظام توحیدی متشکل از گروه های موحدانه و ولایت مدارانه است.

وی به 8 ربیع الاول و سالروز شهادت امام حسن عسگری(علیه الاسلام) اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان حتی با وجود اسارت به تربیت جامعه دینی می پرداختندو در راستای اقتدار شیعه تلاش های بسیاری انجام دادند.

ارسال نظرات