تفکر بسیجی علت غلبه جمهوری اسلامی بر دشمنان است/تفکر داعش هنوز هم وجود دارد

امام جمعه خرم اباد گفت:علت غلبه جمهوری اسلامی بر بحران ها و چالش ها و علت شکست ناپدیری جمهوری اسلامی ایران تفکر بسیجی است .
کد خبر: ۸۹۵۲۶۹۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید احمد میرعمادی  در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:یکی از اسیب های اجتماعی بزرگ متزلزل شدن خانواده ها است که برخی از آسیب ها را خودمان به وجود می آوریم و خودمان اسباب گناه را فراهم میکنیم.

 وی افزود: خطر انحراف، خطر آسیب و خطر تزلزل خانواده ها جدی است و باید مراقب باشیم چیزی که می تواند خانواده را حفط کند تقوا ، پاکدامنی  و پارسایی است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه 5 اذر روز بسیج است، گفت: تشکیل بسیج فرمانی الهی بود که با دراید،هوشیاری و دور اندیشی امام جهت خنثی کردن توطیه ها علیه انقلاب تشکیل شد.

وی تصریح کرد:بسیج مجموعه ای از نیروهای مومن ،مخلص، انقلابی و ولایت مداری بود که در تمام صحنه های انقلاب حاضر هستند که در برابر دشمنان خارجی و داخلی جانفشانی و دفاع می کنند.

 میرعمادی گفت: بسیج در چهار دهه انقلاب 4 مسئولیت سنگین را  به عهده داشت، در دهه 60 بسیج در دفاع مقدس حاضر شد و فرهنگ ایثار و شهادت را نشان داد، در دهه 70 بسیج وارد سازندگی شد و فرهنگی جهانی را پایگذاری کرد حتی امروز نیز در هر کجا مشکلی پیش اید بسیج حلال مشکلات است .

وی خاطر نشان کرد: در دهه 80 بسیج به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخت که اسلام ناب را معرفی کرد و فتنه داخلی را در نطفه خفه کرد  و در دهه 90 نیز مسیولیت بسیج دفاع منطقه ای و شرکت در جبهه مقاومت اسلامی  بود که فرهنگ مقاومت را بسیج نهادینه کرده است در واقع فرهنگ بسیج مرز جغرافیایی نمیشناسد .

میرعمادی خاطر نشان کرد:حدود چهل سال از عمر پر برکت بسیج گذشته و به مرحله کمال خود رسیده  که حتی گروههای تشکیل شده در یمن، عراق و سوریه الگو گرفته از بسیج است .

 وی افزود: علت غلبه جمهوری اسلامی بر بحران ها و چالش ها و علت شکست ناپدیری جمهوری اسلامی ایران تفکر بسیجی است .

 امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: قطعا با وجود تفکر بسیجی هرگز تحدیدات دشمن در مقابل ملت بزرگ اسلامی اثر نمیگذارد و مردم با تفکر بسیجی مقاومت کرده و سربلندی خود را حفظ می کند و همه ما باید تلاش کنیم تفکر بسیجی رادر جامعه  نهادینه کنیم و این تفکر برای ما راه گشا است  

وی با بیان اینکه مناسبت بعدی پایان سیطره شجره خبیثه و خلافت خود خوانده داعش است  و پیروزی بزرگی که نصیب شده اطهار داشت: 6 سال قبل مثلث شوم امریکا و رژیم صهیونیستی و ال سعود فتنه داعش را در منطقه وجود آوردند با هدف تجزیه و  بی ثبات کردن نطام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 میرعمادی گفت: نقشه داعش طراحی امریکا ،حمایت مالی ال سعود و پشتیبانی اطلاعاتی ال سعود بوده است و بخش عظیمی از عراق و سوریه را تصرف کرد و بدترین جنایت را انجام داد و جنایات داعش روی چنگیز مغول را سفید کرد و زخم عمیقی بر پیکره امت اسلامی وارد کرد  که به این زودی قابل ترمیم نیست.

وی تصریح کرد:  اما چیزی که سبب شد بعد از 6 سال داعش با این پشتوانه قوی شکست خورد 

 5 عامل  بود اولین ان عنایت و توجه خداوند بود ، دوم رهبری خردمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری بوده که درست هدایت و برنامه ریزی شده و  رهنمود های مقام معظم رهبری سبب شد پیروز شویم .

انام جمعه خرم آباد افزود: هدایت مرجعیت شیعه عامل سوم بوده و عامل چهارم فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی بوده این مرد بزرگ در خط مقدم مبارزه با داعش بوده طراحی عملیات و آزادسازی مناطق مختلف توسط سردار سلیمانی بوده و عامل پنجم پیروزی اتحاد و انسجام نیروهای مختلفی است که در سوریه  و عراق حاضر بودند .

 وی گفت: خلافت خود خوانده داعش از بین رفت اما تفکر داعش هنوز حاکم است و خطر داعش همچنان باقی است و باید مراقب بوده و صحنه را ترک نکنیم و بدانیم شکست داعش در منطقه شکست استکبار جهانی بوده است .

میرعمادی تصریح کرد: این غده سرطانی داعش کنده شد اما بوی تحفنش باقی است  و یقینا امریکا و رژیم صهیونیستی دست بردار نیست.

 وی گفت: امروز با شکست داعش امریکا دچار خفت و خواری شده و نقشه شوم خاور میانه بزرگ با کشورهای کوچک اسلامی باطل شده است .

امام جمعه خرم آباد افزود: جبهه مقاومت  تا نابودی شیطان بزرگ امریکا در صحنه است و نهایت پیروزی نسیب جبهه مقاومت می شود.

 وی عنوان کرد: دوشنبه 8 ربیع اول سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)است که با سکونت اجباری خود توانست با سیاستی که داشت شیعه را حفظ کند و سیاست امام سیاست تولی و تبری  مبنی بر تقیه بوده است.

 وی خاطر نشان کرد: نهم ربیع اول سالروز امامت امام زمان است، اندیشه مهدویت مبارزه با ط

ظلم است امروز جمهوری اسلامی پرچمدار ان است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات