فرمانده سپاه ازنا:

با رشادت های بسیجیان و پاسدران در منطقه جبهه حق علیه باطل پیروز شد

فرمانده سپاه ازنا گفت: امروز با رشادت های بسیجیان و پاسدران در منطقه جبهه حق علیه باطل پیروز شده است و دشمنان اسلام  در منطقه به اهداف خود نرسیدند
کد خبر: ۸۹۵۲۷۵۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،سرهنگ غلامرضا سالاروند فرمانده سپاه ازنا قبل از خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه اظهار داشت :امروز با رشادت های بسیجیان و پاسداران در منطقه جبهه حق علیه باطل پیروز شده است و دشمنان اسلام  در منطقه به اهداف خود نرسیدند.

 

وی با اشاره به تاسیس بسیج افزود :بسیج به فرمایش امام (ره) برای سازندگی تاسیس شد و در سال 59 به فرمان امام (ره) که دشمن بعثی به سرکردگی امریکا به خاک ایران تجاوز کرد به سویی جبهه ها شتافتند و با رشادت های فراوان نگذاشتند یک وجب از خاک ایران را اشغال کنند.

 

سالاروند عنوان کرد :امروز بسیج به پشتوانه  امام (ره) و مقام معظم رهبری توانسته است بسیج را در همه اقشار تشکیل دهد و این یک ظرفیت عظیم برای کشور است .

 

وی با اشاره به کمک بسیج دانش جویی و دانش اموزی در مبحث علم اموزی گفت :این دو قشر با اموزش علمی و کلاس هایی تقویتی توانسته است به اموزش پرورش کمک کنند

 

فرمانده سپاه ازنا با اشاره به توصیه رهبری در مورد زنده نگه داشتن یاد شهدا خاطر نشان کرد :سپاه ناحیه ازنا برای عمل به توصیه رهبری در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا در طول سال یادواره هایی را  برگزار می کند که یکی از این برنامه ها ابرو محله و افتخار کوچ هاست .

 

وی تصریح کرد :یکی از برنامه در سپاه ازنا طرح مهر درخشان است که  کسانی که به مشهد مشرف نشده اند را اعزام می کند

 

فرمانده سپاه ازنا با اشاره به گشت های محله محور گفت :این گشت ها برای ایجاد امنیت در سطح محله تشکیل شده است  و از هشت اذر به طور رسمی کلید خواهد خورد تا بسیح بتواند در بحث امنیت کمک به نیرو انتظامی کند .

ارسال نظرات