خبرهای داغ:
با هدف کاستن از محرومیت بهداشتی؛

طرح بزرگ سلامت 3 توسط بسیج جامعه پزشکی میانه اجرا شد ‎

با حضور دهها نفر از پزشکان و متخصصان، طرح بزرگ سلامت 3 به منظور کاستن از محرومیت بهداشتی در آموزشگاه ایثار میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۸۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه میانه در افتتاحیه سومین طرح محرومیت زدایی پزشکی ضمن قدردانی از احساس مسئولیت همه اعضای بسیج جامعه پزشکی این شهرستان، بر لزوم استمرار چنین طرح هایی، تاکید کرد و گفت: محرومیت زدایی و توجه به مشکلات اساسی مردم از جمله مهم ترین اهداف و برنامه های سپاه و بسیج به شمار می آید.

طرح بزرگ سلامت 3 توسط بسیج جامعه پزشکی میانه اجرا شد ‎

   جعفر غیابی، بکار گیری نیروهای جوان، متعهد و متخصص را از مهم ترین شاخصه های اجرای طرح ویزیت رایگان بسیج پزشکان عنوان کرد و افزود: این قوای جوان در کنار تجربه پیشکسوتان و افراد کارآزموده بسیجی خواهند توانست در راستای اجرای هرچه بهتر خدمت رسانی به مردم بسیار تاثیر گذار باشند.

   وی اظهار کرد: اجرای چنین طرح هایی، روح اتفاق و وحدت ملی، عاطفه و دگرخواهی را در قلب مردم زنده نگه می دارد.

طرح بزرگ سلامت 3 توسط بسیج جامعه پزشکی میانه اجرا شد ‎

   مسئول بسیج جامعه پزشکی میانه با بیان اینکه نخستین طرح بسیج سلامت در شهرک اندیشه میانه و دومین آن در شهر آقکند اجرا شد، اظهار کرد: در طول سال 1396 این سومین طرح بزرگ سلامت است که توسط بسیج جامعه پزشکی میانه اجرا می شود و در سطح کشور در یک سال اخیر چنین اتفاقی بی نظیر است.

   فریدون پوشهباز، ضمن قدردانی از دست اندرکاران و پزشکان متولی امر، گفت: امیدوارم با اجرای مستمر چنین طرح هایی، روزی فرا رسد که بتوانیم فقر را در ابعاد مختلف خصوصا در بعد بهداشتی از بین ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها