مسئول تعلیم و تعالی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

اردوی مشترک حلقه های صالحین در بهاباد/ فرهنگ بسیجی است که حرکت کشور را تضمین می کند

فرهنگ بسیجی است که می‌تواند بر همه‌ی تحولات این کشور فائق آید و حرکت این کشور را تضمین کند.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۰۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، درسومین روز از هفته بسیج اردوی مشترک حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت شهدای گمنام و شهدای کویجان بهاباد با حضور فرمانده حوزه شهید محلاتی، مسول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج و بسیجیان پایگاه‌های شهدای کویجان و گمنام درکنار تربت پاک شهید خدادادی تنها شهید روستای علی آباد بهاباد برگزارشد.
"حجت الاسلام سعید علی آبادی" مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در جمع حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت شهدای کویجان و گمنام با تبریک هفته بسیج بر بسیجیان دلاور گفت: فرهنگ بسیجی است که می‌تواند بر همه تحولات این کشور فائق آید و حرکت این کشور را تضمین کند.
علی آبادی حلقه‌های صالحین را باعث تقویت باور‌های دینی و توسعه اخلاق و رفتار‌های اسلامی در میان آحاد بسیجیان عنوان کردوگفت: با برگزاری حلقه‌های صالحین در سطح مساجد، زمینه‌های تعالی معنوی توأم با رشد ایمان و بصیرت بسیجیان، شایسته و کارآمد فراهم می‌شود.
قرائت زیارت عاشورا و غبار رویی گلزار شهید، سخنرانی مسول تربیت و آموزش و صرف صبحانه، مسابقه طناب کشی، کوهنوردی، تیر اندازی و نشانه گیری و در پایان جوایزی به کودکان به خاطر حضور پرشورشان در اردو از برنامه‌های جانبی این اردوی یک روزه بود.
ارسال نظرات