فرمانده سپاه ناحیه خاتم در اجتماع بسیجیان کرخنگان:

بسیج و بسیجی یعنی جهاد اکبر /شکست داعش باعث سربلندی اسلام شد

همزمان با هفته بسیج اجتماع بسیجیان دهستان ایثار و روستای کرخنگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۱۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هفته بسیج را گرامی داشت و گفت:: خون شهدای مدافع حرم به ثمر نشست و با نابودی داعش نقشه دشمن در منطقه نقش بر اب شد.
دشمن با این شکست قطعا دست از دشمنی‌های خود بر نخواهند داشت و به دنبال شیطنت‌های دیگری خواهد بود و باید با هوشیاری نقشه‌های شوم ان‌ها را خنثی کنیم ِ. سرهنگ دوم پاسدار حسین ازادی نژاد در ادامه با تبریک هفته بسیج به نقش افرینی بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز حضور شما بسیجیان در صحنه نقش بسیج را پر رنگ کرده است، بسیج لشکر انقلاب است و بسیجیان سربازان این انقلاب اند.
وی در ادامه با اشاره به شکست داعش در منطقه گفت: شکست داعش باعث سربلندی اسلام شد.
حسین ازادی نژاد اراده بسیج را یک اراده الهی و قوی دانست و با اشاره به جنگ نا متقارن و جهاد کبیر گفت: باید در این جنگ با استقامت به خواسته‌های استکباری دشمن نه بگوییم و زیر بار ظلم و جور نرویم. امروز بسیج و بسیجی یعنی جهاد کبیر و باید در مقابل خواسته‌های نا مشروع دشمن قاطع ایستاد.
حسین ازادی نژاد در ادامه با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی به تشریح اسلام امریکایی پرداخت و گفت: امروز دشمن درصدد نفوذ فکری و جریانی است تا فکر ما را نسبت به انقلاب و اسلام مخدوش کنند.
بسیجیان باید با شناخت این نفوذ مراقب حیله‌های دشمنان باشد.
دشمن به دنبال تحریف خط امام (ره) است، امروز باید اصول انقلاب رابشناسیم اصول انقلاب یعنی کفر به طاغوت و ایمان به الله و این ممکن نیست جزبا داشتن تفکر بسیجی.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: پایه و اساس تفکر بسیجی احساس مسئولیت و بصیرت است و در این شرایط حساس کنونی باید با اگاهی و بصیرت دشمنان رابخوبی بشناسیم و ضرورت پیمودن راه نظام و انقلاب، انقلابی گری است.
باید تقوا و اخلاص راکه یکی از راه‌های دست یافتن به روحیه انقلابی است در خود تقویت کرد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به داشتن روحیه جهادی گفت: روحیه جهادی یعنی داشتن اراده قوی و مستمر، یعنی بن بست شکنی و اگر میبینیم امروز دشمن جرات جسارت به این مرز و بوم را ندارد به وجود همین روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت ایران است.
امروز شهید حججی‌ها از همین مکتب بسیج و مکتب امام حسین (ع) پرورش یافت و در جبهه کفر مقابل دشمن ایستاد و در ذهن‌ها ماندکار شد.
ارسال نظرات