نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

اگر بسيج نبود وضع امروز عراق و سوريه نامعلوم بود

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: نقش بسيج در جنگ تحميلي بی‌بدیل بود و اکنون حمايت و تكريم از بسيج تكليف است.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۴۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛آیت‌الله نعیم‌آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود:همه نعمت‌های خداوند از جمله مال و مقام آزمايش الهي است،عده‌ای مست ثروت، مقام و حتي علم هستند و مغرورانه فخر می‌فروشند.

 

وی بابیان اینکه نعمت‌های خداوند براي آن است كه به‌وسیله آن گره‌ای از مشكلات مردم بازکنیم، خاطرنشان کرد:  داشتن و نداشتن ثروت به‌منزله غضب يا كرامت خداوند نيست بلکه گاهي ثروت موجب ذلت انسان است.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه ثروتمندي كه دست يتيم را نگيرد در آزمايش الهي رفوزه است، اضافه کرد: ثروتمنداني در روز قيامت هستند كه می‌گویند كاش نمی‌داشتیم زیرا يتيمان بر گردن سرمایه‌داران حق دارند.

 

امام‌جمعه بندرعباس بابیان اینکه گفتمان "دعوت به انجام كار خير" بايد در جامعه جاري باشد، عنوان کرد: اگر از ثروت خوب استفاده شود آن مال، اكرامي از جانب خداوند است و اگر غلط استفاده شود آن مال موجبات غضب الهي را فراهم می‌آورد.

 

وی در خطبه دوم بابیان اینکه هیچ‌چیز نبايد جلودار حركت عظيم وقف در جامعه بشود، افزود: امام خمینی(ره) كمتر از يك سال بعد از انقلاب دستور به تشكيل بسيج دادند و امروز شاهد هستیم اگر بسيج نبود امروز وضع عراق و سوريه نامعلوم بود.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی با تأکید بر اینکه روزبه‌روز آثار شجره طيبه را بيشتر می‌بینیم، تصریح کرد:  نقش بسيج در جنگ تحميلي بی‌بدیل بود و اکنون حمايت و تكريم از بسيج تكليف است.

 

امام‌جمعه بندرعباس ادامه داد: بسيج نيازي به حمايت ندارد چون بسيجيان باخدا معامله كردند اما تكريم بسيج تكليف است.

 

وی  با اشاره به اینکه سقوط داعش را محضر مقام معظم رهبری و سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني تبريك عرض می‌کنم، افزود: منفورترين چهره در منطقه بعد از آمريكا، عربستان سعودي است و آن‌ها باید بدانند ادامه این مسیر غلط و راهی نافرجام است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تبریک روز نيروي دريايي این روز را به نگهبانان شجاع خليج همیشه فارس تبریک و اضافه کرد: مصوبات شوراي فرهنگ عمومي که هميشه با محوريت قانون است بايد اجرا شود و همه بايد به حاكميت قانون عمل كنند.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان گفت: هفته آينده نماز جمعه در مسجد جامع بندرعباس اقامه خواهد شد.

ارسال نظرات