جانشین سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

امروز شهید حججی افتخاری برای دنیا است

به مناسبت هفته بسیج همایش مردان بی ادعا با حضور خانواده شهید مدافع حرم "شهید محسن حججی" در ساحل خلیج فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۵۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ جانشین سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این همایش تصریح کرد: با خوش آمد به خانواده معزز شهید حججی که با قدم پر خیرشان باران رحمت در بندرعباس بارید، هفته بسیج را تبریک می گویم و پیروزی بسیار ارزشمند جبهه مقاومت که حاصل تلاش جوانان فداکار نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف عراق و سوریه و دیگر کشورها بود را به شما تبریک و تهنیت می گویم.

سرهنگ علی علینژاد بیان کرد: شهید حججی از قافله کربلا باز مانده بود و به هر طریق ممکن خود را به سالار شهیدان رساند و این شهید والامقام مثل حضرت زینب (س) در اسارت استقامت کرد، مانند حضرت عباس (ع) با رشادت جنگید و مانند مولایش حسین (ع) با بدن بی سر به شهادت رسید.

وی ادامه داد: امروز شهید حججی افتخاری برای دنیا است، این شهید والا مقام شهدای حرم را احیا کرد و در واقع نامش در دنیا پیچید و درخشید.

سرهنگ علینژاد با بیان اینکه اگر امروز شهید حججی جسدش در میان ما نیست روحش اکنون در میان ما حاکم است، افزود: مردم هرمزگان در دوران دفاع مقدس بیش از یک هزار و چهارصد شهید تقدیم این انقلاب کردند که در همین حاشیه خلیج فارس که اکنون حضور داریم حماسه آفرینی ها کردند و مستقیماً با آمریکایی ها و دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی یعنی استکبار جهانی جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جوانان مومن، ایثارگر و پرتلاش استان هرمزگان در این شب که به یاد شهید حججی برگزار شده است در حضور شما خانواده شهید حججی با آن شهید والا مقام پیمان می بندند که راه شهید حججی را ادامه خواهند داد و هرگز نخواهند گذاشت خون ارزشمند این شهدا پایمال شود.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اضافه کرد: جوانان مومن و فداکار استان هرمزگان در دفاع از حرم خوب درخشیده اند و چندین مرحله نیز به آن مناطق اعزام شده اند و در کنار شهید حججی جنگیده اند که از جمله آن ها شهید عبدالمجید سالاری اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان است.

وی در پایان گفت: باید از روح شهدا و امام (ره) استمداد بجوییم تا به رهبری امام عزیزمان مشکلات به پایان برسد و امید داریم که نصرت الهی نزدیک است و مطمئن باشید در آینده نزدیک شاهد سرنگونی رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان خوار خواهیم بود.

گفتنی است در این مراسم همچنین خانواده شهید حججی به بیان خاطرات این شهید والا مقام پرداختند و در پایان مراسم از خانواده شهید محسن حججی و خانواده شهید عبدالمجید سالاری اولین شهید مدافع حرم هرمزگان تجلیل شد.

ارسال نظرات