جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با «بسیج»:

بسیج در دفاع از انقلاب و ولایت سیاسی‎تر از همه است/ بسیج در درون جبهه انقلاب هیچ جناح‎بندی ندارد و در برابر دشمنان بی‎تفاوت نیست

حاجی صادقی گفت: اگر دفاع بسیج از انقلاب، دفاع از ارکان انقلاب و دفاع از ولایت را سیاسی می‎دانند؛ ما از همه سیاسی‎تر هستیم و از این جوسازی‎ها و فضاسازی‎ها باکی نداریم و هرگز این میدان را ترک نمی‎کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۲۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو برخی مخالفت‎ها با حضور بسیج در عرصه سیاسی عنوان کرد: مگر می‎شود بسیج وارد سیاست نشود؟ درحالی‎که سیاست ما جزئی از دیانت ماست و اگر ما وارد سیاست نشدیم دین نداریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: آنچه که مقام معظم رهبری از آن نهی کرده‎اند این است که بسیج به یک قشر و یک گروه خاصی در جبهه انقلاب تعلق ندارد، همانطور که رهبری به کل جبهه انقلاب تعلق دارد، بسیج نیز به همین صورت، جناحی نیست اما بسیج جبهه دارد و در درون جبهه انقلاب هیچ جناح‎بندی ندارد و محدود به هیچ کدام نیست.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه این مطلب بیان کرد: بسیج یک ملت و یک امت است، بسیج هر فرد مسلمان مومن علاقه‎مند به انقلاب است، اما بسیج در برابر دشمن جبهه دارد و در برابر دشمن بی‎تفاوت نیست، هچنان‏که در برابر انحراف بی‎تفاوت نیست، مگر بسیج می‎تواند در برابر ضدانقلاب، نسبت به حفظ انقلاب و ارکان انقلاب بی‎طرف و بی‎موضع باشد؟

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه به عنوان کسی که خدمتگذار بسیجی‎ها هستم و آرزو می‎کنم خدا ما را با بسیجیان محشور کند خاطرنشان کرد: با قاطعیت می‎گویم که اگر دفاع از انقلاب، دفاع از ارکان انقلاب و دفاع از ولایت را سیاسی می‎دانند؛ ما از همه سیاسی‎تر هستیم و از این جوسازی‎ها و فضاسازی‎ها باکی نداریم و هرگز این میدان را ترک نمی‎کنیم، فلذا در هر صحنه‎ای که لازم باشد و در هرجایی که رهبرمان هدایت کنند بسیج حضور دارد و انشاءالله هم دشمنان بیرونی و هم منافقین و برخی از بازی‎خوردگان داخلی بدانند که بسیج تحت ولایت رهبری ولایت فقیه ایستاده است که انقلاب را به سرمنزل و به دست صاحب اصلی‎اش برساند و ان شاءالله مقدمات ظهور را همین بسیج فراهم کند.

ارسال نظرات