مدیرکل کمیته امداداستان زنجان:

ارسال 45 کامیون و کامیونت به مناطق زلزله زده کرمانشاه از استان

کمکهای غیرنقدی جمع آوری شده به میزان 102 تن در قالب 45 کامیون و کامیونت به مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه ارسال شده است .
کد خبر: ۸۹۵۳۳۶۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به اینکه این نهاد براساس رسالت ذاتی خود به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان از زلزله کرمانشاه اقدام به جمع آوری و ارسال کمک های مردمی از ابتدای وقوع زلزله کرد، گفت: به منظور جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه 38 پایگاه از ابتدای وقوع زلزله در سطح استان زنجان دایر بوده است.

هدایت صفری به جمع آوری حدود یک میلیارد و 365 میلیون تومان کمک های خیران زنجانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه از ابتدای وقوع زلزله خبرداد و افزود: از مجموع کمک های جمع آوری شده به زلزله زدگان استان کرمانشاه ، در استان زنجان 174میلیون تومان در قالب کمک های نقدی بوده است.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و 190میلیون تومان نیز از مجموع کمک های مردمی جمع آوری شده به زلزله زدگان کرمانشاه در قالب کمکهای غیرنقدی بوده است، اظهار داشت: کمک های غیر نقدی جمع آوری شده در قالب پوشاک، پتو و لحاف، لوازم گرمایشی، نایلون، مواد خوراکی طی سه مرحله به استان کرمانشاه ارسال شده است.

صفری افزود: کمکهای غیرنقدی جمع آوری شده به میزان 102 تن در قالب 45 کامیون و کامیونت به مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه ارسال شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه بافرارسیدن فصل سرما اسکان دائمی زلزله زدگان استان کرمانشاه از ضروری ترین مسائل بوده و موجب پیشگیری از یک فاجعه انسانی دیگری می شود ، افزود : امیدوار هستیم با مشارکت مناسب خیران زنجانی زمینه ساخت و اسکان 100 خانوار آسیب دیده روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های مردمی به منظور ساخت 100 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی آسیب دیده از زلزله کرمانشاه ادامه دارد ، گفت : خیران زنجانی میتوانند با کمک های خود را در این بخش به حساب شماره 0108640425009 بانک ملی قابل واریز از تمامی شعب این بانک ، در این کار خیرخواهانه مشارکت کنند.

ارسال نظرات