فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع طلاب حوزه علمیه هرات:

بسیجیان با الگوگیری از اصول و آرمان‌های امام (ره) گوش به فرمان رهبری باشند

فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع خواهران طلبه حوزه علمیه هرات انقلاب اسلامی را تحولی بزرگ در جامعه ایران عنوان کرد و بر ادامه اصول و آرمان‌های امام خمینی (ره) تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۱۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با هفته بسیج نشست بصیرتی سیاسی طلاب حوزه علمیه کوثر هرات برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع طلاب خواهر با تبریک هفته بسیج یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ادامه با اشاره به روند شکل گیری انقلاب اسلامی ایران گفت:: انقلاب اسلامی ایران حکومتی مردم پایه متکی به مردم بود که دارای یک هویت شد، امام (ره) توانست جامعه کشور و همه آحاد مردم به خصوص جوانان را وارد صحنه کند و این توانایی امام که به جذابیت‌های شخصی و جذابیت‌ها در شعار ایشان و اصول و آرمان‌ها ارائه شده وی بود باید برای ما درس آموز باشد.
حسین آزادی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: جوانان و مردم ما به خاطر همین جذابیت‌های که همراه بود با عمل، صراحت در گفتار، مستحکم، ایمان و توکل به خدای متعال به حرکت امام لبیک گفتند و این انقلاب تحولی بزرگ در متن جامعه ایران شد.
وی در ادامه افزود: بالاترین جذابیت امام (ره) بیرون آمدن از سیطره سلطه آمریکا بود و امروز با وجود بسیج این اصول و آرمان‌ها پیگیری می‌شود و امروز بسیجیان باید اصول و آرمان‌های امام را دنبال کنند و با تقویت خصوصیات یک بسیجی در جهت لبیک گفتن به فرامین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قدم بردارند.
ارسال نظرات