مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت الیگودرز:

مهم ترین وظیفه بسیج مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان است

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت الیگودرز گفت : بسیج را شجره طیبه و درختی پرثمر خواند و گفت: از وظایف مهم بسیج در جامعه امروز مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

حجت الاسلام علی لرستانی، در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در لرستان، اظها داشت: انقلاب با اعتماد کامل حضرت امام راحل به بلوغ فکری و توانایی اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان شکل گرفت و پیروز شد.

وی با بیان اینکه این اعتماد موجب پیشرفت نظام شد، تا جایی که در انقلاب نزدیک به 36 هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب شده است و این حرکت نشأت گرفته از حرکت بسیج بود، افزود: بسیج شجره طیبه و درختی پرثمر برای ما بود که موجب شکوفایی انقلاب شد.

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه غفلت از این ارتش مردمی و اهمیت ندادن به آن سقوط و دوام ابرقدرت های جهان را در پی دارد، عنوان داشت: تشکیل بسیج از الطاف خدای متعال و مهم ترین تدابیر امام راحل در اوایل انقلاب بود.

وی با اشاره به ویژگی یک فرد بسیجی خاطرنشان کرد: رفتار و کردار یک فرد بسیجی باید در جامعه الگو باشد و بصیرت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت الیگودرز با تأکید بر اینکه نیروهای بسیجی باید سازماندهی شده باشند، بیان کرد: این مهم موجب موفقیت بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شد.

 

وی از بسیجیان به عنوان یاری گر نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: ویژگی دیگر بسیجیان جهادگر بودن آنان در بعد نظامی، جنگ نرم و سخت یاد کرد.

حجت الاسلام لرستانی با تأکید بر اینکه فرد بسیجی باید جهاد نفس داشته باشد، تصریح کرد: این امر موجب می شود تا در شرایط سخت و خاص برای کشور موفقیت هایی به دنبال بیاورد.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل با شکست قدرت پوشالی نظام سلطه توطئه های مادی گران را در هم ریخت، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در تمام طول عمر انقلاب با طرح دسیسه های خصمانه و ایجاد فتنه در پی ایجاد ناامنی و ضربه زدن به انقلاب بوده است، در این برهه زمانی بسیج به خوبی جلوی دشمنان ایستادگی کرد تا جایی که داعش با شکست روبرو شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت الیگودرز افزود: تشکیل بسیج در لبنان، سوریه و دیگر کشورهای دیگر به واسطه به وجود آمدن بسیج در دل این کشورها موجب موفقیت جبهه مقاومت شد.


وی با اشاره به اینکه تغییر سبک زندگی اسلامی در جامعه امروز مهم ترین دسیسه دشمنان است، خاطرنشان کرد: از مهم ترین وظایف نیروهای انقلابی و بسیجی حفظ نظام اسلامی و مقابله با دسیسه های دشمنان است، بسیجیان باید با فکر و توانایی درونی خود، با قلم، رفتار و عمل صحیح در سطح جامعه این توطئه فرهنگی دشمن را خنثی کنند.

 

انتهای خبر/ز

ارسال نظرات