جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

بسیج ترویج دهنده فرهنگ استکبار ستیزی است

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: این فرهنگ غنی بسیج است که نقشه‌های شوم دشمنان و فتنه‌های طراحی‌شده توسط استکبار جهانی یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می‌رود.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۷۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ سردار حبیب الله توکلی در مراسم تجلیل از مراسم از مدافعین حرم صدا و سیمای مرکز لرستان ضمن تبریک هفته بسیج تقدیر از نقش اثرگذار رسانه ملی و استانی در تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی و بسیج اظهار داشت: کار بزرگ ریشه کردن شجره خبیثه داعش در منطقه با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی بسیجیان محقق شد که نقش رسانه ملی نیز در این عرصه بسیار مهم و اثرگذار بود.


وی افزبا اشاره به اینکه امروزه فرهنگ بسیج علاوه بر کشور عزیزمان در سایر کشور‌های منطقه نیز تجلی پیدا کرده است گفت:: با این فرهنگ غنی است که نقشه‌های شوم دشمنان و فتنه‌های طراحی‌شده توسط استکبار جهانی یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می‌رود.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز با تبریک هفته بسیج و حلول ماه ربیع‌الاول، گزارشی از اقدامات انجام‌شده توسط مرکز در هفته بسیج و مراسم پیاده‌روی ارائه نمود.


بازوند خاطر نشان کرد: در دو جنگ جهانی اول و دوم چند کشور محدود حضور داشتند، این در حالی است که در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تعداد ۴۶ کشور به لحاظ نظامی، لجستیک و پشتیبانی و عرصه سیاسی در مقابل ایران اسلامی قرار گرفتند و در جنگ جدید نظام سلطه با محور مقاومت نیز جنگ تمام‌عیار با حمایت کامل استکبار جهانی و کشور‌های مرتجع منطقه شکل گرفت که با الهام از فرهنگ عاشورایی، روحیه و تفکر بسیجی و شهادت‌طلبی محور مقاومت بود که پیروز میدان شد.


در پایان این مراسم از دو تن از مدافع حرم که به‌تازگی از جبهه مقاومت بازگشته‌اند با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.


انتهای خبر/ز
ارسال نظرات