گفتگو با بانوی بسیجی نمونه و نخبه شهرستان خاتم:

بسیجیان باید در راستای تحقق اندیشه و تفکر بسیجی گام بردارند

کد خبر: ۸۹۵۳۸۹۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، هفته بسیج که فرا می‌رسد تنها بهانه‌ای است برای تجلیل و بزرگداشت بسیج و بسیجیانی که در تمام طول سال در همه عرصه‌ها و میدان‌ها حاضر و پرچمدار هستند.

کم نیستند بسیجیانی که در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های ارزشمندی را به دست آوردند و به عنوان نخبگان جامعه مطرح می‌باشند و این موفقیت قطعا با تفکر بسیجی آن‌ها رقم خورده است چرا که با تفکر بسیجی می‌توان به قله‌های بلند موفقیت دست یافت.

فریبا فتحی یکی از بسیجیان نمونه شهرستان خاتم است که در عرصه‌های مختلف علمی – هنری حرفی برای گفتن دارد و آینده درخشانی در انتظار وی می‌باشد.

به مناسبت هفته بسیج بر آن شدیم تا یک گفتگو ویژه با این بانوی نخبه بسیجی شهرستان خاتم انجام دهیم که خواندنش خالی از لطف نیست.

فریبا فتحی بانوی نخبه هراتی درباره نحوه ورود خود به بسیج اظهار داشت: ابتدا فعالیت بنده در بسیج به دوران سوم ابتدایی برمیگردد که در کلاس‌های قرآنی پایگاه عاشقان ولایت شرکت میکردم و خانم اسلامی فرمانده پایگاه مرا با بسیج و فعالیت‌های این نهاد ارزشمند آشنا کرد.

بانوی بسیجی گفت: در دوران دانشگاه عضو ثابت هیئت تحریریه و نشریه ادبی فانوس (ماهنامه‌ای که در مورد شهدا وخانواده‌های معظم شهدا و بسیج و معضلات و از جمله جنگ نرم) بودم.

وی افزود: در بسیاری از اوقات با حضور در فعالیت‌های بسیج محله و برگزاری کلاس‌های مختلف از جمله نقاشی (به عنوان مربی) در پایگاه‌های حلقه‌های صالحین حضور فعال دارم.


فریبا فتحی خاطر نشان کرد: علاوه بر حضور فعال در بسیج در بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی نظیر موسسات خیریه توانبخشی و توانخواهان ذهنی و همچنین دو موسسه خیریه سالمندی در شهرستان مهریزبه عنوان مربی مشغول به کار هستم.

بانوی نمونه بسیجی هرات درباره دیگر فعالیت‌های خود میگوید: در بهمن ۹۴ رتبه دوم سراسری در زمینه طراحی پوستر و بروشور را کسب کردم و در حال حاضر نیز برای حضور در جشنواره بیرجند در قسمت عروسک گردانی، صداپیشگی و طراح دکور آماده می‌شوم.

وی افزود: در اوقات فراغت نیز در زمینه خطاطی، نقاشی انواع مختلف، کوءیلینگ، کیف دوزی، مروارید دوزی، گل کریستال، گل چینی و سفال فعالیت میکنم و در بسیاری مواقع از این راه کسب درآمد دارم.

فتحی افزود: در حال حاضر در حال دفاع از پایان نامه فوق لیسانس روانشناسی هستم و برای حضور در آزمون دکترا آماده می‌شوم.

بانوی نمونه بسیجی در پاسخ به این سوال که به عنوان یک بسیجی نمونه، وظیفه بسیجیان را در عرصه کنونی و دفاع در مقابل جنگ نرم چگونه ارزیابی میکنید؟ اظهار داشت: بسیجیان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه در راستای تحقق اندیشه و تفکر بسیجی گام بردارند، چون نیاز امروز جامعه ما تفکر بسیجی برای رفع مشکلات و حرکت در مسیر توسعه همه جانبه است.
ارسال نظرات