رزمنده دفاع مقدس در ابرکوه مطرح کرد:

ضرورت نهادینه شدن ولایت‌پذیری و ادامه دادن راه شهدا در جامعه/پیروزی بر داعش پیروزی فرهنگ بسیج بود

سردار مشفق رزمنده دفاع مقدس در جمع بسیجیان ابرکوه گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از بی‌توجهی به فرامین رهبری است، لذا فرهنگ ولایت‌پذیری و پیروی از راه شهدا باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۱۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست فرهنگی، تربیتی، روشنگری حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور سردار عباس مشفق یکی از یادگاران دفاع مقدس از شهر شیراز، در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) محله نظامیه ابرکوه برگزار شد.
در ابتدای این نشست سردار مشفق ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی رزمندگان و مدافعان حرم در جبهه مقاومت، اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت در برابر جبهه تکفیری صهیونیستی داعش، پیروزی فرهنگ و تفکر بسیجی بر کفر بود.
مشفق با تأکید بر اینکه فرهنگ بسیج در حال جهانی‌شدن است، تصریح کرد: وقتی امام خمینی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: مملکتی که ۲۰ میلیون تفنگدار دارد باید ۲۰ میلیون بسیجی داشته باشد، یقیناً بسیجِ جهان اسلام را در نظر داشتند.
وی خاطرنشان کرد: نقش بسیجیان در قالب مدافعان حرم و در رأس همه آن‌ها سردار قاسم سلیمانی در راستای نمایش نقش بسیجیان امروز نیز در قالب مدافعان حرم و در رأس آن سردار سلیمانی در ایفای جلوه‌هایی از ایثار، رشادت، شجاعت و ازخودگذشتگی بر هیچ‌کس پوشیده و ناشناخته نیست.
این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: جهان اسلام برای حفظ این دستاورد بزرگ باید با اتحاد در کنار یکدیگر قرار گرفته، روحیه جهاد، دفاع و مقاومت را سرلوحه خود قرار دهند؛ چراکه این همان درس ایستادگی و ایثار است که از شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم باید به نسل‌های آینده منتقل شود.
مشفق در ادامه اذعان کرد: در حال حاضر بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از بی‌توجهی به فرمایشات و فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف است؛ بنابراین باید ولایت‌پذیری و همچنین ادامه دادن راه شهدا در بطن این جامعه نهادینه شود.
وی در خاتمه گرامیداشت ایام مختلف ازجمله هفته بسیج و یا دفاع مقدس را فرصتی برای بازنگری خود و وقایع محیط اطراف انسان دانست.
ارسال نظرات