پیام تبریک فرماندار زنجان به مناسبت هفته بسیج:

بسیج یادآور بزرگترین مردان تاریخ ما است

بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف خداوند تعالی بود.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۵۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،در پیام تبریک بهروز مهدوی فرماندار زنجان به مناسبت هفته بسیج آمده است،

سیمای بسیج به عنوان نماد ایستادگی و شجاعت در تاریخ ایران اسلامی، همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه تاریخ خواهد ماند

گستره معنی و مفهوم بسیجی در قاموس انقلاب اسلامی پر معناست و امروز بسبجی کسی است که در هر جایگاه و یا منصبی قرار گرفته ، خالصانه و برای رضای خدا و رضایت مردم مجاهدانه قدم بردارد.

بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف خداوند تعالی بود. و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد

اگرچه دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است ، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم تبدیل به یک تفکر شده است یعنی «تفکر بسیجی ». اما هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه باید ساری و جاری باشد

برکات فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج در همه دوران‌ها و در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی مشهود و ملموس است و این شجره طیبه که برخاسته از مردم و در راستای ارزش‌های مورداحترام آنان است؛ همواره در همه عرصه‌ها پیش‌گام و پیشرو بوده است.

نام‌گذاری هفته بسیج، فرصتی مغتنم است تا دلاورمردان دفاع مقدس، تجربه‌های تاریخی و ماندگار و بی‌بدیل خود را به نسل حاضر منتقل ساخته و زمینه بهروزی و پیروزی و آبادانی بیش از پیش نظام را فراهم آورند.

اینجانب ضمن اهدای درود و ادای احترام به شهدای والامقام انقلاب اسلامی، فرارسیدن سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان  تبریک گفته و امیدوارم در راستای تحقق منويات مقام معظم رهبری پیروز و سربلند باشند.

بهروز مهدوی - سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان

ارسال نظرات