سردار ناظری در نشست خبری هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مطرح کرد

اختصاص بن تخفیف به علاقه مندان برای خرید کتاب های دفاع مقدس

معاون نشر سازمان ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: علاوه بر تبلیغات تلویزیونی برای تشویق علاقه‌مندان بن‌هایی از سوی ارشاد استان و سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج اختصاص می یابد.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۸۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

سردار علی  ناظری معاون نشر سازمان ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت در نشست خبری هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با  فراز و نشیب‌هایی که برای انتخاب محل برگزاری نمایشگاه داشتیم در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با فروش خوبی مواجه نبودند. باید این مسائل بررسی شود تا شاهد کمبود مخاطب در این نمایشگاه نباشیم. 

ناظری بیان داشت:  امسال برای برگزاری این نمایشگاه با سه گزینه در استان های خراسان رضوی، مرکزی و یزد شروع کردیم؛ البته علت بررسی این گزینه ها هم این بود که هم سپاه و هم اداره ارشاد این استان ها قبلا برای برگزاری چنین نمایشگاهی اعلام آمادگی کرده بودند.
معاون نشر سازمان ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: در نهایت مشهد مقدس انتخاب شد. فضایی که برای این نمایشگاه اختصاص داده بودند 2 هزار متر مربع بود، به همین علت قرار شد ناشرانی را ثبت نام کنیم که حداقل 20 تا 25 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس داشته باشند.

سردار ناظری گفت: علاوه بر تبلیغات تلویزیونی برای تشویق علاقه‌مندان بن‌هایی از سوی ارشاد استان و سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج اختصاص می یابد و با برنامه ریزی هایی که شده اقشار بسیج استان و دانش آموزان برای خرید به نمایشگاه خواهند آمد و از سوی دیگر با معاونت فرهنگی استانداری و آستان قدس هم صحبت هایی شده تا خریدهایی را از این نمایشگاه داشته باشند.

 

ارسال نظرات