تجمع بزرگ گردان های بسیجی بندرعباس در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس

به مناسبت گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، تجمع بزرگ بسیجیان گردان های عاشورا، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، الی بیت المقدس، الزهرا و کوثر بندرعباس امروز یکشنبه در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۱۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، در این همایش بزرگ شکوه پایداری که با حضور خانواده شهید محسن حججی برگزار شد، استاندار هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان و جمعی از فرماندهان نیروی های سپاه و بسیج از بسیجیان سان دیدند.

در این آیین قشرهای مختلف بسیج اساتید، طلاب، دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان، کارمندی و کارگری، مهندسی، قرآنی، هنرمندان و حقوقدانان با سردادن شعار های کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن حمایت و آمادگی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

بسیجیان در این گردهمایی با آرمان های امام راحل و فرمانده کل قوا تجدید پیمان کردند و بار دیگر با حضور حماسی و فعال خود، صحنه ای از تجلی و شکوه، استقامت و پایداری را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیز در تجمع عظیم بسیجیان گفت: بسیجیان برای دفاع از نظام و مملکت اسلامی آماده هستند تا در هر زمان و در هر نقطه ای که رهبر فرزانه انقلاب دستور آن را صادر کردند، جانانه بیاستند.

سردار رضا ترابی ضمن قدردانی از خانواده شهید حججی که در این همایش حضور داشتند، افزود: شهید حججی با شهادت خود برگ زرینی در دفاع از انقلاب اسلامی و جبهه های پایداری را از خود به یادگار گذاشتند.

ارسال نظرات