سردار حق طلب در پاسخ به «بسیج»:

پیگیر مطالبات رهبری در حوزه دفاع مقدس هستیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن دفاع مقدس بارها تاکید کرده اند یکی از کارهایی که ما می توانیم انجام دهیم همین است که چنین نمایشگاه هایی را برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۷۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

سردار حق طلب رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در نشست خبری هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که صبح امروز در پاتوق خبر خبرگزاری بسیج  برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این سازمان در مورد مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب در حوزه کتاب دفاع مقدس گفت: مطالبات رهبری در حوزه دفاع مقدس بسیار جدی و سطح بالاست. ایشان نهایت اهداف کلان را مطالبه می کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن دفاع مقدس بارها تاکید کرده اند یکی از کارهایی که ما می توانیم انجام دهیم همین است که چنین نمایشگاه هایی را برگزار کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: رشد ما در بحث تولیدات قابل توجه بوده ولی هنوز خیلی با مطالبه رهبری و شأن دفاع مقدس  فاصله داریم. همان گونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند همانها امروز قلم در دست گرفته اند مسیر و حرکت ما خوب است و انشاءالله با دعای مردم به این اهداف بزرگ می رسیم.

سردار حق طلب گفت: ایشان تا به حال بیش از 50 عنوان کتاب را تقریظ نموده اند و این نشان دهنده این است که کتاب های فاخر و به روز را مطالعه می کنند و چقدر به این حوزه توجه ویژه دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات