امام‌جمعه شهرستان الشتر

تفکر بسیجی و روحیهٔ انقلابی گری عزت را به همراه دارد

امام‌جمعه شهرستان الشتر گفت: تفکر بسیجی و روحیهٔ انقلابی گری عزت را به همراه دارد و امروز ایران اسلامی در میان ملت‌های آزاده دنیا عزیز است و خوار چشم مستکبرین بوده و هست.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۱۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی امام‌جمعه شهرستان الشتر در روز بسیج ضمن گرامیداشت این روز گفت: اگر بخواهیم نقش بسیج و تفکر بسیجی را تشریح کنیم باید یک عقب گردی به سال‌های قبل از انقلاب بزنیم.

وی با اشاره به اینکه در روزگاری خاورمیانه به‌ویژه ایران چراگاه دولت استعمارگر ابرقدرت بود افزود: شوروی سابق، انگلیس، آمریکا برای خودشان در خاورمیانه می‌چریدند و کشورهای عربی را اصلاً به‌حساب نمی‌آوردند و آل سعود سر در آخور خودش کرده بود و راضی بود به همین حکومت‌داری خودش اما از زمانی که ناصرالدین‌شاه پشت سر هم قرارداد با غربی‌ها امضا می‌کرد؛ آن‌ها به چریدن مفت عادت کرده بودند و آنچه در ایران نبود عزت بود.

امام‌جمعه شهرستان الشتر گفت: پدیدهٔ انقلاب اسلامی که روی کارآمد یک زلزله‌ای در منطقه ایجاد کرد و آن‌ها گفتند هر انقلابی پس از مدتی دچار فرسایش می‌شود و ما می‌توانیم از این فرسایش استفاده کنیم و از همان ابتدا سگی به اسم صدام را رها کردند. قبل از رها شدن این سگ امام خمینی (ره) چون انقلاب توسط مردم برای رسیدن به عزت و اسلام‌خواهی بود این را به مردم واگذار کرد در قالب بسیج مستضعفین و فرمان بسیج مستضعفین را صادر کردند. یعنی انقلاب مردمی بود و مردمی خواهد بود و می‌ماند.
وی خاطرنشان کرد: این تفکر بسیجی بود که امروز ۳۸ سال از عمر این انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان این انقلاب یکی پس از دیگری سرنگون شدند اما این انقلاب دیگر از چراگاه مستکبرین خارج شدند، نمی‌توانند به همین راحتی چپاول کنند، چون آن نوع تفکر بسیجی که ریشه در مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت دارد و به‌واسطه انقلاب امام امت این تفکر شناسایی شد.

موسوی تصریح کرد: آمدند برای اینکه به این انقلاب ضربه بزنند از جنگ نظامی شروع کردند نتوانستند، تحریم اقتصادی کردند نتوانستند و در آخر روی بازیچه‌های خودشان به‌ویژه آل سعود سرمایه‌گذاری کردند.
وی در مورد داعش گفت: داعش بلای جان امت اسلامی شد و ساخته‌وپرداخته آمریکا و اسرائیل است، وقت امت‌های اسلامی را گرفت. همان کشورهایی که روزگاری پشت صدام بودند پشت داعش قرار گرفتند حتی ژاپن که می‌گوید من کاری به جنگ و جنگ‌افروزی ندارم بیش از ۱۰۰ دستگاه تویتا برای داعش فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: عربستان بیش از ۵۰ میلیارد دلار و عمارات بیش از ۵۰ میلیارد دلار به داعش کمک کرد و بزرگ‌ترین سرویس‌های جاسوسی دنیا به داعش کمک می‌کردند حتی خانم کلینتون وزیر امور خارجه وقت آمریکا گفت آمریکا بیش از ۱۲۰ کشور رفتم تا اینکه به آن‌ها بقبولانم به داعش کمک کنند چون داعش باید به خلافت برسد و بر اساس این خلافت به نزدیک جمهوری اسلامی ایران بیاید و گام بعدی ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران است.

امام‌جمعه الشتر گفت: اما این بسیجی و تفکر بسیجی سبب می‌شود نگاه به لب‌های فرمانده خود نماید و آنچه او می‌گوید سمعأ و طاعتأ بپذیرد و نتیجه آن مدافعین حرمی می‌شود که از میان همین جوانانی است که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این‌ها نه امام را زیارت کردند و نه دفاع مقدس را دیدند.
وی بیان کرد: تفکر بسیجی و روحیهٔ انقلابی گری عزت را به همراه دارد و امروز ایران اسلامی در میان ملت‌های آزاده دنیا عزیز است و خوار چشم مستکبرین بوده و هست، پس چه تفکری می‌تواند ماندگار باشد و از اصول و ارزش‌ها تجاوز نکنند جز تفکر بسیجی و انقلابی گری و باید این تفکر را گرامی داشت، این جلسات را بزرگ کرد چون نمادی و نمایشی از اندیشه‌های بسیج و بسیجی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات